Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               П`ятниця, 17.11.2017, 21:36  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [251]
Планування. Розробки [267]
Дидактичний матеріал [166]
Ділова документація [67]
Сторінка психолога [32]
Музична скарбничка [64]
Аплікація [27]
Малювання [38]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [52]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [31]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [69]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [16]
Екологічне виховання [15]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [20]
Народознавство [17]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 526
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5401    
Нових за місяць: 121    
Нових за тиждень: 23    
Новых вчора: 8    
Нових сьогодні: 2    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 135
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5254    
» З них    
Хлопців: 791    
Дівчат: 4610    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

Саша(20), viynuca(28), morena(29), elllectricyellowelvie(32), lkoylol(19), valyaruban(49), dnz169d(49), vitalij(35), valya8484(36), yug(34), oksi5283(29), казак(54), юля4793(37)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Сторінка психолога

сімейне виховання
20.10.2017, 09:49
Варіант 1
Вказівки: усі завдання мають п’ять варіантів відповідей.
Позначте умовною позначкою «V» клітинку, яка відповідає правильній відповіді.
1. Кому належить провідна роль у вихованні дітей?
 а) Родині;
 б) дитячому садку;
 в) школі;
 г) дитячому майданчику;
 д) родичам.
2. Укажіть, з якого документа така цитата:
«Батьки або особи, які замінюють їх, зобов’язані постійно дбати про фізичне здоров’я, психічний стан дітей, створювати належні умови для розвитку їх природних здібностей; поважати гідність дитини, виховувати працелюбність, почуття доброти, милосердя, шанобливе ставлення до сім’ї, старших за віком, державної і рідної мов, до народних традицій і звичаїв».
 а) Типове положення про ДНЗ;
 б) підручник з педагогіки;
 в) Конституція України;
 г) Громадянський кодекс України;
 д) Закон України «Про загальну середню освіту».
3. Визначте достовірність висловлювання: «Сімейному вихованню необхідна наукова основа».
 а) Правильне;
 б) швидше правильне, ніж неправильне;
 в) правильне для родин, діти яких відвідують дитячий садочок;
 г) швидше неправильне, ніж правильне;
 д) неправильне.
4. Сім’я — це…:
 а) найважливіший інститут соціалізації дитини, історично конкретна система взаємин між подружжям, батьками й дітьми;
 б) люди, що перебувають у шлюбі;
 в) діти та їх батьки;
 г) спілка дорослих, яка має намір захищати й задовольняти елементарні потреби дітей;
 д) біосоціальна структура, яка захищає від голоду і психічної депривації дітей.
5. Сімейні відносини — це система відносин між соціумом, подружжям, батьками і дітьми, до якої входять…:
 а) подружні відносини;
 б) дитячо-батьківські відносини;
 в) сибсові (між братами та сестрами) відносини;
 г) батьківські (взаємовідносини між подружжям як батьками) відносини;
 д) усі відповіді є правильними.
6. Викресліть зайве: «Родина виконує такі функції…»:
 а) репродуктивну;
 б) господарчо-побутову;
 в) виховну;
 г) заохочувальну;
 д) соціального контролю.
7. Оберіть поняття, яке не характеризує форми родини.
 а) Нуклеарна;
 б) повна;
 в) розширена;
 г) неповна;
 д) неадекватна.
8. Назвіть фактор, який спричиняє виникнення неврозів у дітей.
 а) Розлучення батьків;
 б) приватні заохочення;
 в) тривалі прогулянки;
 г) зауваження;
 д) відвідування бабусь та дідусів.
9. Що таке соціально незахищена родина?
 а) Родина соціального ризику;
 б) родина, яка не отримує від держави і суспільства необхідної допомоги для виконання її функцій;
 в) родина у стані розлучення;
 г) неповна родина;
 д) малозабезпечена родина.
10. Дослідженнями учених доведено, що провідними факторами формування особистості дитини у родині є…:
 а) турбота батьків про здоров’я дитини;
 б) матеріальне забезпечення родини;
 в) єдність вимог до дітей;
 г) втручання співробітників дитячого садочка;
 д) відсутність обов’язків у дитини в сім’ї.
11. Типовою помилкою у сучасній теорії сімейного виховання дітей вважають…:
 а) соціальний приклад;
 б) використання заохочень та покарань;
 в) спільне проживання з бабусями та дідусями;
 г) неправильний режим дня;
 д) появу другої дитини.
12. Особливістю формування у дітей дошкільного віку уявлення про родину є наявність одразу трьох сполучних категорій єдності…:
 а) єдності вимог до умов виховання;
 б) єдності житла, єдності господарчої та єдності походження, тобто власне родинний зв’язок;
 в) єдності походження;
 г) єдності інтелекту й афекту;
 д) єдності матері й дитини.
13. Сімейна педагогіка — це наука про…:
 а) виховання дітей у родині;
 б) взаємовідносини між дітьми і батьками;
 в) взаємодія між подружжям у родині;
 г) міжособистісні стосунків між поколіннями у родині;
 д) соціальне призначення родини.
14. Викресліть одну з ознак гармонійної сім’ї, яка їй не відповідає.
 а) Усі члени родини спілкуються між собою;
 б) усі члени родини вміють слухати одне одного, у суперечках враховується думка кожного;
 в) члени родини вміють розподілити й виконати обов’язки іншого члена у випадку необхідності;
 г) постійні суперечки й конфлікти між членами родини;
 д) поєднання любові, дружби й відповідальності у відносинах між батьками.
15. Показник кризи сім’ї у сучасному суспільстві — це…:
 а) ранній вік вступу до шлюбу;
 б) емоційний характер стосунків між подружжям;
 в) окреме проживання молодої родини від бабусь та дідусів;
 г) збільшення господарчо-побутових проблем;
 д) зниження народжуваності.
16. Назвіть метод, який не стосується методів вивчення родини.
 а) Спостереження за спілкуванням дітей і батьків;
 б) анкетування;
 в) бесіда;
 г) запит до правоохоронних органів;
 д) вивчення сімейної історії.
17. О беріть правильну відповідь.
 а) Спілкування педагога з батьками має бути повчальним, категоричним;
 б) спілкування з батьками будується на основі діалогу;
 в) педагог звертається до батьків на основі наказу «згори»;
 г) педагог відзначає недоліки у вихованні дитини;
 д) педагог говорить про недоліки виховання у присутності інших батьків.
18. Виділіть етап, який не входить до методичної роботи з кадрами стосовно проблеми спілкування вихователів із батьками.
 а) Консультування;
 б) педагогічна рада;
 в) контроль;
 г) діагностика;
 д) планування.
19. До традиційних форм спілкування педагога із сім’єю належать…:
 а) конференція;
 б) телефон довіри;
 в) КВК;
 г) батьківські збори;
 д) «круглий стіл».
20. Новий підхід до роботи педагога з батьками — це…:
 а) спілкування на основі діалогу;
 б) надання права вирішального голосу у визначенні ефективних методів і прийомів виховання;
 в) вказівка на прорахунки й недоліки у вихованні;
 г) повчальний стиль спілкування;
 д) відмова від критики співрозмовника.
21. До нетрадиційних форм спілкування педагога із батьками належить…:
 а) інформаційний стенд;
 б) бесіда;
 в) консультація;
 г) відкрите заняття з дітьми;
 д) «Усний журнал».
22. До наочних форм роботи з батьками у ДНЗ належить…:
 а) підготовка папок-пересувок;
 б) доповідь;
 в) засідання;
 г) дискусія;
 д) листування.
23. Що з перерахованого належить до методів активізації батьків?
 а) Наведення прикладів з досвіду виховання дітей;
 б) використання наочності;
 в) підбір літератури й розв’язання педагогічних задач;
 г) організація виставок для батьків;
 д) усі відповіді є правильними.
24. Охарактеризуйте принцип доступності у домашньому навчанні дитини.
 а) Зміст домашнього навчання будується так, щоб відображати актуальний рівень розвитку дитини, тобто той рівень, на якому пізнавальні задачі є доступними для неї;
 б) дитина навчається тільки тому, що їй цікаво;
 в) навчання здійснюється вдома, а не у дитячому садочку;
 г) навчання здійснюється послідовно;
 д) усі іграшки та предмети повинні знаходитися у зоні досяжності для дитини.
25. Призначення дозвільних методів роботи із батьками полягає у тому, щоб…:
 а) охарактеризувати дитину;
 б) надати рекомендації батькам;
 в) встановити емоційний контакт між батьками і вихователями ДНЗ, підтримати його між дітьми і батьками;
 г) проаналізувати позитивний досвід домашнього виховання й навчання дитини;
 д) проаналізувати ситуації.
Варіант 2
Вказівки: усі завдання мають п’ять варіантів відповідей.
Позначте умовною позначкою «V» клітинку, яка відповідає правильній відповіді.
1. В кажіть, з якого документа така цитата: «Батьки або особи, які їх замінюють, зобов’язані виховувати повагу до національних, історичних культурних цінностей українського народу, дбайливе ставлення до історико-культурного надбання та навколишнього природного середовища, любов до України».
 а) Закон України «Про загальну середню освіту»;
 б) Декларація прав дитини;
 в) Конституція України;
 г) підручник з педагогіки;
 д) Кримінальний кодекс.
2. Сімейне право — галузь права, яка регулює умови…:
 а) і порядок вступу до шлюбу, його припинення й визнання недійсним;
 б) вступу до шлюбу;
 в) розірвання шлюбу;
 г) домашньої освіти;
 д) виховання дітей у родині.
3. Основним актом, який регулює відносини сімейного права, є…:
 а) Конституція України;
 б) Сімейний кодекс;
 в) Конвенція про права дитини;
 г) Декларація прав дитини;
 д) договір між дітьми та батьками.
4. Сімейні стосунки — це система взаємовідносин між…:
 а) подружжям як батьками;
 б) подружжям;
 в) дітьми і батьками;
 г) братами і сестрами;
 д) соціумом, подружжям, батьками і дітьми.
5. Назвіть основні проблеми, які стоять перед державою у галузі соціального захисту родини.
 а) Необхідність відродження духовно-моральних основ сім’ї;
 б) охорона материнства й дитинства;
 в) підсилення відповідальності сім’ї за виховання дітей;
 г) соціальна підтримка малозабезпечених сімей;
 д) усі відповіді є правильними.
6. Оберіть правильне висловлювання, яке стосується особливостей домашнього виховання в Україні наприкінці XVII — початку XVIII ст.
 а) У той час ще не було спеціальних навчальних закладів з підготовки вихователів-гувернерів і їх виписували з-за кордону;
 б) у той час вихователів-гувернерів готували вищі навчальні заклади;
 в) у той час вихователів-гувернерів готували монастирі;
 г) у той час вихователів-гувернерів готували жіночі гімназії;
 д) у той час ще не було спеціальних навчальних закладів з підготовки вихователів-гувернерів, і тому домашнім вихованням дітей не займалися.
7. Продовжте речення: «На сучасному етапі гувернерство — це…»:
 а) данина моді;
 б) засіб витиснення дитячих садочків із системи громадських інститутів;
 в) засіб відродження суспільства;
 г) принцип класифікації сімей;
 д) нове соціально-педагогічне явище.
8. Що таке сім’я «соціального ризику»?
 а) Сім’я, яка має дітей підліткового віку;
 б) кримінальна сім’я;
 в) сім’я, яка має складні проблеми у створенні сприятливих умов для життя і повноцінного розвитку її членів;
 г) сім’я біженців з гарячих точок;
 д) сім’я після розлучення.
9. Дієвість, силу, стійкість результатів сімейного виховання забезпечують…:
 а) глибоко емоційний, інтимний характер сімейного виховання;
 б) постійність і тривалість виховних впливів матері, батька, інших членів родини у різноманітних життєвих ситуаціях;
 в) повторюваність виховних впливів з дня у день;
 г) наявність об’єктивних можливостей для включення дітей у побутову, господарчу, виховну діяльність родини;
 д) усі відповіді є правильними.
10. Основою сімейного виховання є…:
 а) народна педагогіка;
 б) ЗМІ;
 в) дистанційне навчання;
 г) спеціальна освіта дорослих;
 д) освіта співробітників ДНЗ.
11. Назвіть метод дослідження уявлень про структуру родини у дітей.
 а) Намальований дитиною власний портрет;
 б) малюнок родини;
 в) спостереження за тим, хто забирає дитину з дитячого садочка;
 г) спостереження за батьками;
 д) бесіда із вихователем.
12. Назвіть метод, який не стосується методів вивчення сімейної історії.
 а) Спостереження;
 б) бесіда;
 в) анкетування;
 г) інтерв’ю з батьками;
 д) лабораторний експеримент.
13. Які питання з’ясовують у ході вивчення сімейної історії?
 а) Склад сім’ї та важливі для сім’ї люди;
 б) проблеми сімейного виховання;
 в) значні події у житті сім’ї;
 г) сімейні взаємини і ролі;
 д) усі відповіді є правильними.
14. Знайдіть найбільш точну відповідь: «Сімейне виховання — це…»:
 а) виховання дітей в умовах сім’ї;
 б) більш або менш усвідомлені зусилля з метою вирощування дитини;
 в) керована система взаємовідносин і взаємодій батьків з дітьми, спрямована на досягнення бажаних результатів;
 г) засіб сімейної освіти;
 д) форма загальноосвітньої підготовки в сім’ї.
15. Сімейні збори — це…:
 а) мета сімейного виховання;
 б) метод сімейного виховання;
 в) засіб сімейного виховання;
 г) форма сімейного виховання;
 д) результат сімейного виховання.
16. Домашнє виховання — це…:
 а) домашня освіта;
 б) синонім сімейного виховання;
 в) синонім домашнього навчання;
 г) сімейна педагогіка;
 д) усі відповіді є правильними.
17. Що належить до нетрадиційних форм спілкування педагога з батьками?
 а) Збори;
 б) конференції;
 в) конкурси;
 г) інформаційні стенди;
 д) бесіди.
18. Що належить до традиційних форм спілкування педагога з батьками?
 а) Телефон довіри;
 б) ток-шоу;
 в) конкурси;
 г) вікторини;
 д) консультації.
19. О беріть правильну відповідь.
 а) Стосунки педагога з батьками будуються за типом партнерських;
 б) педагог повинен використовувати авторитарні методи;
 в) педагог повинен використовувати ліберальні методи;
 г) педагог повинен використовувати традиційні методи спілкування з батьками;
 д) педагог повинен використовувати нетрадиційні методи спілкування з батьками.
20. Знайдіть принцип, що не відповідає сучасним принципам встановлення контактів із батьками.
 а) Партнерство;
 б) спілкування на основі діалогу;
 в) розвивальна спрямованість спілкування;
 г) відкритість ДНЗ;
 д) спілкування «згори донизу».
21. Охарактеризуйте принцип діяльнісного підходу у домашньому навчанні дитини.
 а) Підхід до дитини у процесі предметно-розвивальної взаємодії з ним;
 б) підхід до дитини у процесі ігрової взаємодії з ним;
 в) підхід до дитини, який полягає в обліку дидактичних принципів під час побудови індивідуального заняття з ним;
 г) не тільки підхід до дитини, а й до дорослого, тому що побудова заняття із сином чи донькою включає діяльність дорослих, яка вимагає обдуманого ставлення до взаємодії з дитиною;
 д) підхід до дорослого, який вимагає постійної самоосвіти.
22. До методів активізації батьків належить…:
 а) доповідь педагога;
 б) наведення прикладів;
 в) ігнорування дитини;
 г) діагностика;
 д) контроль.
23. Які форми роботи виділяють у взаємодії педагогів із сім’єю?
 а) Індивідуальні;
 б) підгрупові;
 в) колективні;
 г) традиційні і нетрадиційні;
 д) усі вищеперераховані.
24. До пізнавальних форм спілкування з батьками не належать…:
 а) збори;
 б) консультації;
 в) «Усні журнали»;
 г) фольклорні свята;
 д) брейн-ринг.
25. Складання програми педагогічної просвіти батьків спирається на урахування…:
 а) інтересів батьків;
 б) інтересів вихователів;
 в) потреб батьків у педагогічних заняттях;
 г) вимог Державного стандарту дошкільної освіти;
 д) типів сімей

Ключі правильних відповідей до тесту
«Сімейне виховання»

Номер завдання
у тесті Ключ правильних відповідей
Варіант тестового завдання
Варіант 1 Варіант 2
1 а а
2 д а
3 а б
4 а д
5 д д
6 г а
7 д д
8 а в
9 б д
10 в а
11 г б
12 б д
13 а д
14 г в
15 д в
16 г б
17 б в
18 б д
19 г а
20 а д
21 д г
22 а б
23 д д
24 а г
25 в в
Категорія: Сторінка психолога | Додав: Марінова
Переглядів: 39 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:21:36


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА