Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Понеділок, 20.11.2017, 21:11  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [251]
Планування. Розробки [267]
Дидактичний матеріал [166]
Ділова документація [67]
Сторінка психолога [32]
Музична скарбничка [64]
Аплікація [27]
Малювання [38]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [52]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [31]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [69]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [16]
Екологічне виховання [15]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [20]
Народознавство [17]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 526
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 23
Гостей: 23
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5417    
Нових за місяць: 129    
Нових за тиждень: 31    
Новых вчора: 5    
Нових сьогодні: 7    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 135
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5270    
» З них    
Хлопців: 794    
Дівчат: 4623    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

verbadnz5(48), plotnikova-olya(29), ЛАНА7609(31), SNW(33), Stanivtsi_nvk(29), DianaFekete(28), gridchin2016(35), tomamk(56)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Сторінка психолога

Психодіагностика
16.07.2017, 21:26
Основні принципи психодіагностичної роботи
з дошкільниками

1. Перш ніж почати дослідження, необхідно викликати дитину на контакт.
2. Важливо підтримувати природність умов і невимушеність ситуації, спілкуватися з малюком тактовно і ненав'язливо, показати свою зацікавленість в спілкуванні з ним.
3. Садити дитину треба поряд з собою, а не через стіл.
4. Методичні прийоми для проведення діагностичного обстеження дитини повинні бути по можливості короткими — експрес-методиками, зручними для швидкого вивчення тієї або іншої сфери особистості дитини.
5. Істотно впливає на правильність результату дос¬тупність запитань і вимог дорослого.
6. Необхідно добиватися того, щоб дитина зрозуміла і прийняла інструкцію, її можна повторювати 2-3 рази без змін. Але пояснювати її, якщо це не передбачено методикою дослідження, не можна.
7. Всім дітям завдання потрібно пред'являти однаково, з однаковою інтонацією, силою голосу, не акцентуючи які-небудь слова, окрім спеціально обумовлених випадків.
8. Діагностичне інтерв'ю не повинне бути тривалим і нудним. Необхідно застосовувати різні модифікації відповідно до віку дітей і завдань діагностики. Добре використовувати з цією метою іграшки, папір, олівці, фломастери, оскільки діти не вміють описувати свої відчуття, їм легше їх виразити в малюнках.
9. Темп проведення дослідженя повинен відповідати індивідуально-психологічним особливостям дитини.
10. Не слід квапити повільних дітей.
11. Необхідно вчасно помітити втому дитини, ознаки нудьги. В цьому випадку доцільно пере¬рвати дослідження і відновити його іншим разом.
12. Експеримент, що проводиться з дитиною, як правило, обмежується 15-20 хвилинами, а бе¬седа - 10-15 мин., якщо інша тривалість не передбачена мето¬дикою. Причому чим молодше дитина, тим коротше має бути дослідження.
13. На успіхи і невдачі малюка під час проведення дослідження необхідно реагувати стримано і рівно, якщо інше не передбачене методикою. Так не слід загострювати увагу дитини на помилках.
14. Хвалити потрібно стримано і не за результат, а за старання. Це пов'язано з тим, що оцінка може вплинути на ставлення до завдання, а отже, і на результат. Краще, якщо дитина не має уявлень про допущені нею помилки.
Категорія: Сторінка психолога | Додав: pysulat
Переглядів: 122 | Завантажень: 6 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:21:11


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА