Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Четвер, 24.05.2018, 09:44  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [275]
Планування. Розробки [274]
Дидактичний матеріал [173]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [33]
Музична скарбничка [66]
Аплікація [27]
Малювання [39]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [54]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [70]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [17]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [18]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 561
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5850    
Нових за місяць: 48    
Нових за тиждень: 11    
Новых вчора: 3    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 142
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5696    
» З них    
Хлопців: 844    
Дівчат: 5006    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

LESYA(40), Olga2522(57), Мира2846(34), galina27(33), tanjagrosu(34), sadovskaya(52), MLIN5(38)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

Планування вересень. Молодша група
17.02.2018, 17:43
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"До садочку ми йдемо"
Понеділок 4.09 Розвиток мовлення
Тема. На дитячому майданчику
Мета: формувати вміння дітей описувати малюнок за допомо¬гою дорослого, розповідати про його зміст, називати зображених на ньому людей, предмети; збагачувати словниковий запас; розвивати увагу, спостереження; виховува¬ти емоційність, уміння слухати товаришів.
Ліплення
Тема. Бублики для друзів
Мета: вчити дітей ділити грудку пластиліну на декілька частин, скочувати пластичні матеріали долоньками на дощечці; знайомити дітей зі способом зображення предметів округлих форм; розвивати моторику рук, самостійність у робо¬ті.
Піший перехід навколо дитячого садка
Вівторок 5.09 Логіко-математичний розвиток
Тема. Багато, мало, один
Мета: ознайомити дітей з різними за кількістю групами пред¬метів; продовжувати вчити чергувати предмети за кольором; виді¬ляти один предмет з групи; розрізняти поняття «багато», «мало», «один»; порівнювати предмети; розрізняти і називати праву (ліву) руку; розвивати увагу, мислення; виховувати зосередженість.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 6.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. Добрий день садочку
Мета. Формувати позитивне ставлення до дитячого садка шляхом створення в групі емоційно-сприятливої атмосфери. Сприяти набуттю навичок спілкування з однолітками, дати знання про людей, які піклуються про здоров’я малюка в дитячому садку (вихователь, лікар, медична сестра).
Малювання
Тема. Заглядає сонечко до нас у віконечко
Мета: вчити малювати окру¬глу форму пензлем, вправляти у малюванні прямих ліній — довгих та коротких; закріплювати вміння правильно користуватися пен¬злем та фарбами; розвивати в дітей емоційне, захопливе ставлення до образу теплого сонечка, уяву. Виховува¬ти охайність у роботі.
Фізкультура
Вправляти в підлізанні під палиці на колінах з упором на руки, вдосконалювати вміння м’яко стрибати на обох ногах на місці та з просуванням уперед. Рухлива гра "Літаки"
Четвер 7.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. "Гарні дітки в дитсадку"
Мета: продовжувати формувати в дітей уявлення про дитячий садок, правила поведінки в ньому. Розвивати вміння орієнтуватися в ньому. Продовжувати учити вітатися й прощатися з дорослими.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Іграшкова крамниця
Мета: закріплювати та поглибити знання дітей про іграшки, вчити складати про них невеликі розповіді; збагачувати словнико¬вий запас малят дієсловами; розвивати діалогічне мовлення; вихо-вувати бережливе ставлення до іграшок.
П'ятниця 8.09/1.09 Ознайомлення з природою
Тема. Дерева нашого майданчика.
Мета: уточнити і розширити знання дітей про дерева, які ростуть на території майданчика: ріст, розвиток, догляд.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Читання вірша І. Блажкевич «У дитячому садку»
Мета: вчити дітей уважно слухати вірш, відповідати на запи¬тання вихователя. Стимулювати дітей до словесного означення власного емоційного ставлення до героя твору. Формувати нави¬чки діалогічного мовлення. Розвивати мовлення дітей, виразність, пізнавальний інтерес. Виховувати в дітей комунікативні навички, ввічливість, товариськість, інтерес до художнього твору.
Фізкультура
Вправляти в ходьбі по колоді, в підлізанні під палиці на колінах з упором на руки. Рухлива гра "Спляча лисиця"
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Збий булаву»
« Лови , кидай ,
падати не давай»
«Пташки літають»

Д/Г «Гарні дітки в садку»
Мовленнєва гра
«Познайомимо ведмедика з дитячим
садком»
Знайомство з новою групою в дитячому садку Формувати дружнє ставлення одне до одного й повагу до праці робітників дитячого садка.

Сюжетно-рольова гра «Я дитина а я вихователь» Знання дітей про режим дня в дитячому садку і вдома
«Ластівки».
« знайди собі пару»
«відгадай по голосу»
«Пташки та
пташенята»

Д/Г
«Дитсадок — веселий дім»
Д/Г «Розкажемо Оленці
про свою групу» Закріпити знання про життя дітей у дитячому садку, предметне середовище групи і правила бережного й безпечного користування ними Розвивати емоційну чутливість до музики, художнього слова, краси навколишнього світу

БЖД Бесіда про правила поведінки на вулиці. Закріпити поняття Багато, мало, один

Відгадай хто як
кричить
Передай м’яч
Мяч через мотузку
Панас

Д/Г «Друзі»
Д/Г «Ми охайні
малюки»
Д/Г «Хто працює в дитсадку?»
Виховувати бережне ставлення до побутових речей Сприяти засвоєнню дітьми назв приміщень дитячого садка, предметів, які там можна знайти, і споруд на ігровому майданчику.

Читання вірша І.
Блажевич «У ди- тячому
садку » Вправляти в умінні виявляти симпатії до дорослих та однолітків, розрізняти їхній емоційний стан і відповідно реагувати на нього.
Кішка і кошенята
Пташки літають
Лови, кидай
Подоляночка

Д/Г «Чемні діти»
Д/Г «Я вмію поступатись»
Мовленнєва гра
Д/Г «Ланцюжок компліментів» Вчити підтримувати чистоту й порядок в групі. Формувати вміння поводитись у колективі. Виховувати дружні взаємини.
Ігрова ситуація
«Як ми вміємо
дружити» Сприяти вмінню орієнтуватися в приміщеннях своєї групи, на ігровому майданчику.
По рівненькій доріжці
Влучи в коло
Через струмок

Д/Г «Обери свій настрій»
Д/Г «У моїй кімнаті
лад»
Гра «Чим я поділюся з друзями» Удосконалювати знання дітей про роботу працівників дитячого садка Виховувати потребу у спілкуванні
з дорослими й однолітками
Бесіда «Гарно нам
в садку живеться» Формувати нави¬чки діалогічного мовлення.

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Ми малята дошкільнята"
Понеділок 11.09 Розвиток мовлення
Тема: «Ми маленькі дошкільнята»
Мета: Сприяти засвоєнню дітьми назв приміщень дитячого садка, предметів, які там можна знайти, і споруд на ігровому майданчику. Вправляти в розумінні понять «моє», «чуже» й оперувати словами «дякую».
Аплікація
Тема. Великі та маленькі м’ячі
Мета: вчити дітей правильно накладати готові форми (кружеч¬ки), чергувати за розміром та кольором на смужці паперу й накле¬ювати їх; розвивати окомір, увагу; виховувати охайність.
Піший перехід до майданчика середньої групи
Вівторок12.09 Логіко-математичний розвиток
Тема. Круг, квадрат. Поняття «один» та «багато»
Мета: закріпити знання дітей про геометричну фігуру круг, ознайомити з квадратом; вчити обстежувати фігуру дотиково-руховим і зоровим способом; закріплювати поняття «багато» і «один»; формувати довільну увагу, вміння слухати й розуміти за¬питання і пояснення вихователя, виконувати дії за його вказівкою.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 13.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. Дівчинка-бруднуля
Мета: формувати в дітей знання про здоровий спосіб жит¬тя та здоров’я; закріплювати дії, пов’язані з миттям рук; учити запам’ятовувати їх послідовність; роз’яснити значення дій уми¬вання, витирання; виховувати бажання тримати руки в чистоті.
Малювання
Тема. Повітряна кулька для друга
Мета: вчити дітей малювати однією фарбою, зафарбовувати зо¬браження, не виступаючи за контур; закріплювати вміння прово¬дити вертикальні лінії олівцем, малювати округлі форми і відтво¬рювати колір предмета; виховувати в дітей моральні якості.
Фізкультура
Вправляти в підкиданні та ловінні м’яча обома руками, у ходьбі по колоді впевненим кроком. Рухлива гра «Курчата й квочка».
Четвер 14.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. Миємо ручки
Мета: навчити дітей відтворювати правильно дії мами, помічника вихователя, вихователя, які миють дітям руки. Вчити дітей правильно мити руки, користуватися милом, рушником, краном, правильно називати предмети гігієни. Підвести до розуміння загальних понять — чистота, гігієна.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Розглядання картини «Діти граються»
Мета: удосконалювати вміння дітей відповідати на запитання вихователя за змістом картини, складати короткі розповіді; збагачувати словниковий запас дітей словами — назвами іграшок; виховувати наполегливість, старанність, дбайли¬ве ставлення до іграшок.
П'ятниця 15.09 Ознайомлення з природою
Тема. "сонячний зайчик"
Мета: викликати в дітей позитивні емоції від гри із сонячним зайчиком; закріпити знання про характерні ознаки сонячного проміння (тепле, лагідне); вчити бути обережним; розвивати допитливість; виховувати інтерес.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Слухання оповідання В. Сухомлинського «Хіба так граються?»
Мета: учити дітей розуміти зміст прозового твору, стежити за розвитком подій, відповідати на запитання вихователя за прослуханим художнім текстом, висловлювати своє ставлення до героїв оповідання; збагачувати та активувати словниковий запас дітей; виховувати почуття дружби.
Фізкультура
Вправляти в стрибках на обох ногах із просуванням уперед, узгоджуючи відштовхування з рухом рук уперед — угору; у підкиданні та ловінні м’яча обома руками. Рухлива гра «Літаки».
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Потяг»,
«До ляльок у гості», «Знайди іграшку»

Д/г « Даповни
речення »
Д/г«Чарівні картинки»
(штрихування олівцями)
Д/г «Відгадай, що я роблю?»
«Я — людина»
Виховувати бажання бути завжди охайним, учити самостійно та акуратно їсти Бесіда «Хто працює у
дитсадку» Вправляти в розумінні понять «моє», «чуже»
«Хто
покликав»,
«Біжіть до мене»,
«Де подзвонили?» Д/г «Що котиться, а що ні?»
Д/г «Що потрібно няні для роботи?»
Д/г«Оленка захворіла» «Немовля, малюк, дорослий»
Виховувати самостій¬ність, здатність до подолання труднощів під час одягання, роздя¬гання
ОБЖД: «Кожному в
пісочниці дуже
гратись хочеться» Закріплювати поняття «багато» і «один»
«Біжіть до мене»,
«Доповзи до брязкальця»,
«Хто зайвий?»

Д/г«Опиши предмет»
Д/г «Познайомимось із лялькою Оленкою»
Мовленнєва гра
«Я назву, а ти покажи» «Ми в колективі»
Залучати дітей до до¬гляду за квітами у квітнику Сюжетно-рольо-
ва гра «Влаштує-
мо лялькам кімнату
в дитячому садку»

Самостійна художня
діяльність «Мої
улюблені іграшки» Вправляти в підкиданні та ловінні м’яча
«Мій
дзвінкий, веселий
м’яч»,
«Сонечко й дощик»,
«Не спізнюйся»

Д/г «Спогади про
літо»
Гра «Який у мене
настрій»
Д/г «Чарівні
картинки» «Хлопчики та дівчата»
Учити усувати неохай¬ність в одязі чи взутті за допомогою дорослих або самостійно Настільний театр
«Упізнай себе»

Створення виставки
«У дитячому садочку» Удосконалювати вміння дітей відповідати на запитання
«Діти в лісі», «Потяг»,
«Знайди іграшку»

Мовна вправа
«Давайте
познайомимось!»
Д/г «Вузька й широка доріжки
до дитячого садка»
Мозаїка «Я і мої друзі»
Заохочувати малят до прибирання матеріалу зі столу після заняття Сюжетно – рольова
гра «Дитячий садок» Вправляти в стрибках
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Моя сім'я"
Понеділок18.09 Розвиток мовлення
Тема. Моя родина
Мета: формувати вміння за допомогою дорослого складати опи¬сову розповідь за картиною; уточнити та закріпити знання дітей про родину, членів сім’ї, вчити дітей розповідати про свою роди¬ну; поповнювати словниковий запас; розвивати мовлення, удоско¬налювати навички словотворення; виховувати любов та повагу до членів родини.
Ліплення
Тема. Частування для родини
Мета: викликати в дітей інтерес до процесу і результату ліплен¬ня; вчити розплющувати кулясту форму; прикрашати виріб за до¬помогою штампа; акуратно користуватися глиною; розвивати ува-гу, пам’ять; виховувати доброзичливість.
Піший перехід до паркової зони на території дошкільного закладу
Вівторок19.09 Логіко-математичний розвиток
Тема. Геометричні фігури
Мета: закріпити знання дітей про геометричні фігури; вчити рахувати предмети; удосконалювати вміння складати з частин ціле (круг, квадрат), викладати картки з крапками в порядку зростання, знаходити відповідні їм цифри; виховувати творчі здібності дітей, розвивати пам’ять, мислення, увагу, культуру поведінки.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 20.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. Моя сім’я
Мета: уточнювати та закріплювати знання дітей про родину, членів сім’ї; учити називати членів сім’ї; знати, що в сім’ї всі піклуються одне про одного і люблять одне одного; розуміти роль дорослого і дітей у сім’ї; викликати у дітей радість і гордість за те, що вони мають сім’ю;
Малювання
Тема. Намисто
Мета: : продовжувати вчити малювати пальцем (намистинки), умоченим у фарбу, розміщувати відбитки на лінії (ниточці) на певній відстані. Закріпити знання жовтого, червоного, зеленого та синього кольорів. Розвивати естетичний смак. Виховувати охайність у роботі.
Фізкультура
Вчити ходьбу приставним кроком, шикування в шеренгу. Повторити біг між двома лініями. Розвивати бистроту у рухливій грі «Біжіть до мене».
Четвер 21.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. «Тато,мамо,я – це моя сім я»
Мета:вчити розрізняти права та обов’язки членів сім ї, закріплювати знання про повне ім’я та по батькові. Учити вживати слова на позначення рис характеру, поведінки, лагідна, добра, уважний.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Найрідніша мама
Мета: продовжувати вчити дітей слухати літературні твори, розглядати сюжетні малюнки та відповідати на запитання вихо¬вателя; формувати вміння вчити напам’ять та розповідати вірші; збагачувати словниковий запас прикметниками, дієсловами, пест¬ливими словами;
П'ятниця 22.09 Ознайомлення з природою
Тема. Бережімо дерева.
Мета: вчити дітей бачити і розуміти красу навколишнього світу, зокрема, дерев. Розвивати зв’язне мовлення, мислення, виховувати любов та повагу до дерев, як до домівки птахів та інших тварин.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Моя сім’я. Вірші Т. Коломієць «Братик і сестричка»
Мета: Дати дітям елементарні уявлення про сім’ю, про її склад. Виховувати повагу до рідних, наслідувати старших братів і сестер. Учити звертатись до членів своєї сім’ї зі словами подяки.
Фізкультура
Вчити біга в колоні по одному. Повторити шикування в шеренгу. Повторити ходьбу приставним кроком. Розвивати спритність у рухливій грі «Пташенята й кіт».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Конячки» (ходьба, біг);
«З купинки на купинку» (стрибки);
«Прокоти м’яч у ворота» (кидання, ловіння)

Д/г«Сервіруємо стіл»;
Д/г«Хто придумає більше пестливих слів»
Д/г «Доручення»;
Одягнемося на прогулян¬ку.
Учити дітей допомагати один одному під час одя-гання на прогулянку: застібати блискавку, ґудзики, подавати шапки; виховувати взаємодопомогу
Паличкова гімнастика «Оцей пальчик мій дідусь…»

Слухання колискових пісень Закріпити знання дітей про родину
«Біжіть до мене» (ходь¬ба, біг);
«З купинки на купинку» (стрибки);
«Прокоти м’яч у ворота» (кидання, ловіння)

Д/г«Скажи пестливо»;
Д/г «Постав посуд на поли¬ці»;
Д/г «Кожну іграшку — на свій килимок» Складемо речі у шафі.
Закріплювати вміння ді¬тей складати речі у своїй шафі на потрібну поличку; виховувати самостійність та уважність Сюжетно-рольова гра «Сім’я»

Самостійна художня діяльність: малювання «Моя сім’я» Закріпити знання дітей про геометричні фігури
«Мишоловка» (ходьба, біг);
«Знайди свій будинок» (орієнтування);
«По рівненькій доріжці» (стрибки)

Д/г «Назви членів своєї сім’ї»;
Д/г «Що для чого?»;
Д/г «Наведи лад» Будемо охайними.
Вчити дітей помічати не¬дбалість в одязі та у взутті, звертатися за допомогою до дорослого; виховувати охайність
Настільний театр «Ріпка»

Читання оповідання «Моя сім’я» Виховувати охайність у роботі.
«Влуч у коло» (кидання, ловіння);
«Знайди свій будинок» (орієнтування);
«По рівненькій доріжці» (стрибки)

Д/г «Тварини та їх малята»;
Д/г«Парні картинки»;
Д/г «Ваші ручки, наші ніж¬ки» За столом.
Закріплювати вміння, набуті раніше: користу-ватися серветкою, дяку¬вати після прийому їжі, встаючи з-за столу, при¬сувати стілець Складання розповіді за допомогою вихователя «Моя сім’я» Повторити своє прізвище ім'я та по батькові
«По рівненькій доріжці» (стрибки);
«Вороненята» (повза¬ння, лазіння);
«Не запізнюйся» (ходь¬ба, біг)

Д/г «Ми їдемо потягом»;
Д/г «Назви одним словом»;
Д/г «Що для чого?» Допоможемо друзям
Учити дітей допомага¬ти найменшим під час одягання на прогулян¬ку: дістати речі з шафи, одягти кофтинку, застіб-нути ґудзики; виховува¬ти взаємодопомогу
Психогімнастика «Старенькі дідусі та бабусі». Бесіда «На кого схожа ця людина?» Повторити ходьбу приставним кроком.
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Дарунки осені"
Понеділок 25.09 Розвиток мовлення
Тема. Бесіда за картками «Збираємо врожай».
Мета: закріплювати навички сприймати сюжет карток як одне ціле. Продовжувати вчити правильно складати речення, невеликі розповіді; відповідати на запитання вихователя; характеризувати предмети за їх істотними ознаками; розвивати зв’язне мовлення, увагу, спостережливість, пам’ять.
Аплікація
Тема. Консервуємо огірки та помідори (колективна робота)
Мета: вчити дітей диференціювати силуети фруктів та овочів, розвивати увагу, відчуття кольору та форми шляхом спостережен¬ня за городиною; уміння узгоджувати свої дії з діями одноліток; виховувати терпеливість, працелюбність.
Піший перехід до городу на території дитячого садку.
Вівторок 26.09 Логіко-математичний розвиток
Тема. Порівняння предметів за шириною, довжиною, висотою,
Мета: вчити порівнювати предмети за шириною, довжиною, висотою, вживати слова: широкий — вузький, високий — низький, довгий — короткий; вчити визначати напрямок від себе: угорі — внизу; закріпити поняття багато та один; закріпити знання назв кольору; виховувати увагу, самостійність, інтерес до занять із математики.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 27.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. Хліб — усьому голова
Мета: уточни¬ти та поглибити знання дітей про хліб та борошняні вироби; продо¬вжувати вчити дітей відповідати на запитання; формувати в малят уміння будувати за допомогою дорослого невеличкі розповіді; ви¬ховувати бережливе ставлення до хліба.
Малювання
Тема. Ягідки на кущику.
Мета: вчити створювати ритмічну композицію. Поєднувати образотворчі техніки: гілочки куща малювати кольоровими олівцями, ягідки — ватяними паличками. Виховувати охайність.
Фізкультура
Вчити ходьби на нісках, шикування в колону за орієнтиром. Повторити біг в колону по одному. Розвивати витривалість у рухливій грі «Трамвай»
Четвер 28.09 Ознайомлення з соціумом
Тема. У саду та на городі
Мета: розширювати уявлення дітей про довкілля — фруктовий сад та город. Вчити розпізнавати фрукти та овочі за кольором, формою, смаком; порівнювати їх; формувати вміння характеризувати їх властивості шляхом зорового і дотикального обстеження; виховувати.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Читання вірша «На зеленому городі» О. Журливої.
Мета: вчити дітей слухати вірш. Закріпити назви овочів, їхню форму, колір. Розвивати зв’язне мовлення, уяву, пам’ять. Виховувати інтерес до слухання художніх творів.
П'ятниця 29.09 Ознайомлення з природою
Тема. Овочі та фрукти — це наші продукти.
Мета: закріпити з дітьми назви овочів та фруктів. Розповісти про користь від їх вживання, про те, що перед вживанням овочі та фрукти потрібно мити, не брати їх брудними руками і про наслідки, якщо цих правил не дотримуватись.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Укр.народна казка "Півник і двоє мишенят"
Мета: познайомити дітей із зачином і кінцівкою казки; продовжувати вчити уважно слухати казку, емоційно сприймаючи її образний зміст; продовжувати вчити оцінювати поведінку героїв; розвивати в дітей мислення, уяву, пам'ять.
Фізкультура
Вчити бігу в колоні по одному зі зміною напрямку руху. Повторити ходьбу приставним кроком. Розвивати бистроту у рухливій грі «Миші та кіт».
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Підкинь м’яч вище» (кидання, ловіння);
«Спіймай комара» (стрибки);
«Знайди свій колір» (ходьба, біг)

Д/г«Чарівний мішечок»;
Д/г«По гриби»;
Д/г«Пори року» Заготівля насіння.
Доручення.
Доручити дітям зібра¬ти насіння квітів (айстр, чорнобривців); розвива¬ти увагу та спостережливість; виховувати любов до природи Пальчикова гімнастика «Ягідки»

Читання оповідання В. О. Сухомлинського «Восени пахне яблуками» Продовжувати вчити правильно складати речення
«Знайди свій будино¬чок» (орієнтування);
«Прокоти м’яч у ворота» (кидання, ловіння);

Д/г«Покажи фігуру, яку я назву»;
Д/г«Доба»;
Д/г«Відгадай, що це»;
Д/г«День чи ніч?» Доглянемо за деревами.
Вчити дітей доглядати за деревами у саду дитячого садка: збирати сухе гілля, підпушува¬ти землю, згрібати сухе листя БЖД
Розповідь вихователя про отруйні ягоди.

Розгадування загадок про овочі та фрукти Закріпити знання назв кольорів
«Миші і кіт» (біг);
«Спіймай комара» (стрибки);

Д/г« «Опиши овоч або фрукт»;
Д/г«Що де росте»;
Д/г«Чарівна торбинка» Малі помічники.
Вчити дітей допомагати сервірувати стіл до обі¬ду: роздавати серветки, ложки, хлібниці; виховувати охайність Сюжетно-рольова гра «Магазин ово-чів»

Читання вірша «Ходить гарбуз по городу» Вчити відповідати на запитання
«Не запізнюйся» (ходь¬ба, біг);
«Прокоти м’яч у ворота» (кидання, ловіння);
«Кішка і кошенята» (повзання, лазіння)

Д/г«З якого дерева листочок?»;
Д/г«Парні картинки»;
Д/г«Знайди такого самого ко-льору» Пересадимо квіти.
Залучати дітей до спіль¬ної праці з вихователем у пересаджуванні квітів з клумби (чорнобривці) у горщечок для групової кімнати; вчити дітей доглядати за ними Розглядання ілюстрацій «На городі», «Збирання врожаю в саду»
Перевірити зміст казки
«Горобчики і кіт» (стрибки);
«Кішка і кошенята» (повзання, лазіння);
«Прокоти м’яч у ворота» (кидання, ловіння)

Д/г«Відповідає чи ні?»;
Д/г«Один чи багато?»;
Д/г«Відгадай, що це» Ми охайні.
Продовжувати форму¬вати в дітей навички охайно їсти: не кришити хліб, пережовувати їжу із закритим ротом, не розливати страву Слухання музи- ки А. Вівальді «Осінь»

Інсценування казки «Ріпка» Повторити назви фруктів та овочів
Категорія: Планування. Розробки | Додав: lua84
Переглядів: 104 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:09:44


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА