Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Субота, 17.11.2018, 06:45  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [284]
Планування. Розробки [278]
Дидактичний матеріал [177]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [34]
Музична скарбничка [67]
Аплікація [27]
Малювання [40]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [57]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [74]
Все для оформлення [465]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [21]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [13]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [19]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 579
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 6169    
Нових за місяць: 50    
Нових за тиждень: 10    
Новых вчора: 0    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 147
     Перевірених: 2         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 6009    
» З них    
Хлопців: 877    
Дівчат: 5292    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

Саша(21), viynuca(29), morena(30), elllectricyellowelvie(33), lkoylol(20), valyaruban(50), dnz169d(50), vitalij(36), valya8484(37), yug(35), oksi5283(30), казак(55), юля4793(38)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

Планування січень. молодша група
17.02.2018, 18:02
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"І дорослі й малюки, полюбляють всі казки"
Понеділок 29.01 Розвиток мовлення
Тема: "І дорослі й малюки, полюбляють всі казки"
Мета: вчити дітей аналізувати прослуханий текст, відповіда¬ти на запитання за змістом твору. Збагачувати словниковий запас та розвивати слухову увагу вихованців. Розвивати пізнаваль¬ний інтерес до художнього слова, зокрема до української народної казки ("рукавичка").
Ліплення
Тема. Зайчик
Мета: вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети круглої форми (кульки) вчити дітей ділити великий шмат пластиліну навпіл, а один з них — ще на дві частини; з’єднувати частини виробу притискуванням; створювати частини за допомогою розкачування (вушка та лапки); завершувати виріб за допомогою стеки (очі та носик) з кількох деталей ліпити цілий виріб — зайчика.
Піший перехід до куточку лісу на території днз
Вівторок2.01/30.01 Логіко-математичний розвиток
Тема. Рівність та нерівність груп предметів. Орієнтування у просторі
Мета: вчити дітей порівнювати предмети, розрізняти рівність і нерівність груп; вчити розуміти і правильно вживати поняття («скільки, стільки», «порівну», «більше, менше на один»); ознайомити з напрямками (вперед (попереду), назад (позаду)); вправляти у визначенні напрямків.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 3.01/31.01 Ознайомлення з соціумом
Тема. «Про що розповість казка»
Мета: Розповісти звідки приходить казка, хто складає казки, хто їх ілюструє, хто живе в казках, де живуть казки. Виховувати пізнавальний інтерес до українського дитячого фольклору, прищеплювати любов до народної казки.
Малювання
Тема. Рукавичка
Мета: стимулювати розвиток сприйняття; закріплювати назви основних кольорів (червоний та жовтий); вчити дітей прикрашати силует рукавиці з розташуванням візерунка по всьому аркушу; розвивати моторику рук; формувати вміння включатися в ігрову ситуацію.
Фізкультура
Учити підлізати під гімнастичну палицю під час ходьби по гімнастичній лаві з торбинкою на голові. Вправляти в лазінні по похило поставленій гімнастичній драбині. Рухлива гра "Не наступи"
Четвер 4.01 Ознайомлення з соціумом
Тема. Стара казка на новий лад
Мета: вчити придумувати нові казки, відтворю¬вати в них особливості мови персонажів за допомогою відповідних інто¬націй, закріпити знайомі укр. народні казки. Виховувати любов до народної творчості.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Країна казок
Мета: вчити дітей аналізувати прослуханий текст, відповіда¬ти на запитання за змістом твору; збагачувати словниковий запас та розвивати слухову увагу вихованців; пробуджувати пізнаваль-ний інтерес до художнього слова, зокрема до української народної казки, розвивати діалогічне мовлення, творчі здібності; виховува¬ти організованість.
П'ятниця 5.01 Ознайомлення з природою
Тема. «Поспішаймо на гостини до бабус і Цибулини»
Мета: ознайомлювати дітей зі змінами, що відбуваються з рослинами; вчити встановлювати елементарні зв’язки у природі (сонячне тепло і вода необхідні рослині для росту); привчати звертати увагу на форму рослини, її розмір, смак, властивості; вчити елементарних правил взаємодії людини і природи.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема: Українська народна казка "Рукавичка"
Мета: Вчити сприймати казку, висловлювати своє ставлення до героїв, описувати їх зовнішній вигляд. Закріпити вміння відповідати на запитання відповідно до змісту.
Фізкультура
Вчити влучати в горизонтальну ціль способом знизу від себе. Закріплювати вміння підлізати під гімнастичну палицю під час ходьби по гімнастичній лаві з торбинкою на голові. Р/г«Зайці та Жучок».
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Мишоловка» (ходьба, біг);
«Жабки» (стрибки);
«Кішка і кошенята» (повза¬ння, лазіння)

Д/г «Розкажи чий»
Д/г «Збери картинку»
Вправа – « Я- герой казки» Допоможемо один од¬ному.
Вчити дітей одягатися на прогулянку, допо¬магати один одному, дякувати за допомогу Театралізація казки К. Чуковського
«Мийдодир»
Закріпити вміння ділити великий шмат пластиліну навпіл
«Пташка і пташенята» (ходьба, біг);
«Не наступи» (орієнтуван¬ня);
«Вовк і кози» (стрибки)
Д/г «Добре-погано»
Д/г «Це я знаю» (на теми знайомих казок — підгрупами).
Д/г «Збери картинку»;
Помічники.
Залучати дітей до по¬сильної праці: почис¬тити доріжки від снігу на ігровому майдан¬чику Сюжетно-рольова гра "Айболит" Закріпити поняття «скільки, стільки», «порівну», «більше, менше на один».
«Не наступи» (орієнтуван¬ня);
«Кішка і кошенята» (повза¬ння, лазіння);
«Знайди свій колір» (ходь¬ба, біг)

Д/г «Хто в будиночку живе?».
Д/г «Збери картинку».
Д/г «Рукавичка»; Допоможемо деревам.
Учити дітей підгорта¬ти сніг під коріння де-рев, щоб уникнути їх замерзання; виховува¬ти любов до природи Гра – драматизація казки «Рукавичка» Повторити основні кольори
«Квочка й курчата» (по-взання, лазіння);
«Дрібушечки» (україн¬ська народна);
«Конячки» (ходьба, біг)
Д/г «Що зайве»;
Д/г «День-ніч»;
Д/г «Назви одним словом» Почистимо одяг.
Учити дітей після про¬гулянки чистити свій одяг та допомагати товаришам чистити взуття від снігу Бесіда «Моя улюблена казка» Повторити назви знайомих казок
«Знайди свій колір» (ходьба, біг);
«Влуч у коло» (кидання, ловіння);
«Спіймай комара» (стрибки)

Д/г «Хто де живе?»;
Д/г «Що більше?»;
Д/г «Склади будиночок» Чистимо лопатки.
Учити дітей після прогулянки чисти¬ти лопатки від снігу; розвивати спостережливість; виховувати організованість Слухання казок в запису Закріплювати вміння підлізати під гімнастичну палицю
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Зима – чарівниця"
Понеділок

Вівторок 9.01 Логіко-математичний розвиток
Тема. Порівняння різних множин.
Мета: ознайомити дітей з прийомами порівняння множин способом прикладання однієї множини до елементів іншої; продовжувати вчити розуміти поняття («стільки — скільки», «порівну», «більше, менше на один»); розвивати увагу, пам’ять; виховувати організованість.
Музичне заняття За планом музичного керівника

Середа 10.01 Ознайомлення з соціумом/Малювання
Тема. Засніжені дерева
Мета: Продовжити знайомити дітей з характерними ознаками зими. Вчити дітей передавати в малюнку враження від зимо¬вих явищ; закріплювати вміння малювати предмети, зображення яких передається вертикальними, горизонтальними і похилими лініями; користуватися пензлем і двома кольорами фарб; розвива¬ти пам’ять, фантазію, естетичний смак; виховувати посидючість, увагу, інтерес до малювання.
Фізкультура
Учити стрибати з розбігу через різні предмети. Вправляти в кидках на точність у горизонтальну ціль. Гра-естафета «Донеси торбинку».

Четвер 11.01 Ознайомлення з соціумом/ Розвиток мовлення
Тема. Ой, летить сніжок, летить!
Мета: поповнювати словниковий запас малят прикметниками та дієсловами; вчити добирати і називати споріднені слова, відпо¬відати на запитання вихователя; уточнити знання вихованців про природні явища взимку; розвивати увагу та пам’ять; виховувати цікавість до навколишнього світу, естетичні почуття.
Музичне заняття За планом музичного керівника

П'ятниця 12.01 Ознайомлення з природою
Тема. Мороз-чарівник
Мета: продовжувати формувати в дітей свідоме ставлення до живої природи; вчити встановлювати прості причиново-наслідкові зв’язки, пов’язані із сезонними змінами; дати поняття про вплив зимових природних явищ на її об’єкти; ознайомлювати з власти-востями води та явищами природи взимку; виховувати бережливе ставлення до довкілля.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Читання твору В. Сухомлинського «Як хлопчик хотів приголубити сніжинку»
Мета: вчити дітей розуміти прозовий твір, відповідати на запи¬тання вихователя за прослуханим художнім текстом; поповнювати словниковий запас малят прикметниками та дієсловами; формува¬ти пізнавальний інтерес; розвивати увагу, пам’ять; виховувати лю¬бов до природи.
Фізкультура
Учити пролізати між щаблями гімнастичної стінки. Вправляти в стрибках у висоту з розбігу через різні предмети. Гра-естафета «Точно в ціль».
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота


«Сніжинки та вітер»,
«Доженіть мене», «У лісочку на горбочку»
Д/г «Зимові розваги».
Л/г «Сон зимового
лісу»
Д/г «Більше — менше» Складемо одяг у шафі.
Вчити дітей охайно складати одяг у ша¬фі; виховувати аку-ратність та організова¬ність Читання вірша А. Куліша-
Зіньківа «Ну і снігу
намело» Закріпити поняття "біль-менше"
«Діти в лісі»,
«По стежці»,
«Біжіть до прапорця»

Д/г «Сніжинки чарівні»
Д/г «За що діти люблять
зиму?»
Д/г «Зима холодна, а ще
яка?»,
Д/г «Буває — не буває» Зашнуруємо черевички.
Продовжувати вчити дітей шнурувати чобіт¬ки, допомагати один од¬ному, дотримуватись охайності в одязі Обігрування загадки
про зиму Повторити ознаки зими
«З купини на купину»,
«Знайди іграшку», «Сніжинки-пушинки»

«Д/г Сніговик» (геометрич-
ні фігури)
Мовленнєва гра «Продовж
речення» Застібнемо ґудзики.
Продовжувати вчити дітей самостійно засті-бати ґудзики, стежити за охайним виглядому дзеркалі Сюжетно-рольова гра «Лялька захворіла» Відгадування загадок про зиму
«Знайди свій колір»,
«По рівненькій доріжці»,
«Не наступи»

Д/г «Сніговий ланцюжок»,
Д/г «Що буває взимку?»
Д/г «Добери різні слова» Сервіруємо столи.
Залучати дітей до тру¬дових доручень під час сервірування сто¬лів: розкладати сервет¬ки, хлібниці, роздава¬ти ложки Гра-імітація «Сніжинки» Вправляти в стрибках у висоту

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Вивчаємо планету"
Понеділок15.01 Розвиток мовлення
Тема. Ласкаве сонечко
Мета: продовжувати вчити дітей правильно називати стан пого¬ди, розповідати про нього; активізувати вживання прикметників, дієслів; вправляти дітей у складанні речень; розвивати чіткість мовлення та слухову пам’ять; викликати зацікавленість до худож¬нього слова; виховувати любов до навколишнього середовища.
Ліплення
Тема. Ракета
Мета: формувати вміння дітей ліпити ракету рельєфним способом, застосовуючи знайомі прийоми ліплення. Розвивати увагу, пам’ять; виховувати почуття задо¬волення від здобутих результатів
Піший перехід
Вівторок16.01 Логіко-математичний розвиток
Тема. Орієнтування у просторі
Мета: учити орієнтуватися у просторі; учити розуміти поняття («ліворуч», «праворуч», «біля», «вперед», «за», «угорі»); розвивати увагу, пам’ять; виховувати організованість.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 17.01 Ознайомлення з соціумом/ Малювання
Тема. Наш дім планета Земля
Мета: Ознайомити дітей з планетою Земля. розширювати знання про різноманітний рослинний і тваринний світ на планеті; дати елементарні поняття про рух Землі навколо Сонця й навколо своєї осі,змін пір року, дня і ночі. Розвивати інтерес до пізнання цікавої інформації про Землю. Вчити малювати планету.
Фізкультура
Учити стояти на одній нозі на лаві з різним положенням рук. Вправляти в лазінні на колінах з упором на руки вгору та вниз по похилій дошці. Рухлива гра «Хитрі рибки».
Четвер 18.01 Ознайомлення з соціумом/ Розвиток мовлення
Тема. Хто в небі живе?
Мета: уточнити елементарні знання дітей про природу Космо¬су, закріплювати в активному словнику дітей поняття «сонце», «місяць», «зорі», «хмари» тощо; вчити дітей відгадувати загадки, поповнювати словниковий запас прикметниками; розвивати спо¬стережливість; виховувати пізнавальний інтерес до неживої при¬роди довкілля
Музичне заняття За планом музичного керівника

П'ятниця 19.01 Ознайомлення з природою/ Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Місяць світить, та не гріє. В.Сухомлинський "Зайчик і місяць"
Мета: розширювати знання дітей про природу космічного про¬стору, зокрема про Місяць; формувати елементарне уявлення про вивчення людьми природи Космосу й соціальне значення цієї діяльності; розвивати пам’ять, увагу; виховувати зацікавленість до природи Космосу. Чтання оповідання В.Сухомлинського "Зайчик і місяць"
Фізкультура
Вправляти в метанні сніжок на дальність, в умінні стояти на лаві з різним положенням рук. Рухлива гра «Літаки».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Хто збере більше стрі¬чок» (стрибки);
«Влуч у коло» (кидання, ловіння);
«Знайди свій будинок» (орієнтування) Д/г «Яке ти, сонечко?»
Д/г «Коли це буває?»
Д/г «Відшукай фігуру»;
Наведемо лад у груповій кімнаті.
Вчити дітей після закін¬чення ігор складати іграш¬ки у відведені для цього місця

Психогімнастика «Я хмаринка». вправляти дітей у складанні речень
«Біжіть до мене» (ходь¬ба, біг);
«Кішка і кошенята» (по¬взання, лазіння);
«Відгадай, хто як кри-чить» (орієнтування)

Д/г «Вдень, увечері, вночі».
Д/г «Розмісти предмети по їх домівках»
Д/г «Заховай фігурку» Нагодуємо рибок в аква¬ріумі.
Вчити дітей доглядати ри¬бок в акваріумі: насипати корм, допомагати виховате¬леві доглядати за рибками
Гра-фантазія "Я у космосі" Закріпити поняття "праворуч, ліворуч"
«Курочка-чубарочка»;
(українська народна);
«Біжіть до мене» (ходь¬ба, біг);
«Влуч у коло» (кидання, ловіння)

Д/г «Кому сонечко потрібне?».
Д/г «Повітряні кульки»;
Д/г «Було чи буде?» Перу, перу платтячко.
Залучати дітей до трудо¬вих дій під час прання лялькової білизни; вчити користуватися милом та водою Читання вірша А. М’ястківського «Зайчик Місяця надгриз». Вправляти в лазінні
«Пташки і пташенята»;
«Курочка-чубарочка» (українська народна);
«Вороненята» (повза-ння, лазіння);

Д/г «День — ніч».
Д/г «Відповідає чи ні?»;
Д/г «Хто де живе?» Чисті іграшки.
Залучати дітей до миття іграшок в ігровому куточ¬ку; виховувати організо¬ваність та бережливе став-лення до іграшок
Психогімнастика «Я Сонце» Відгадування загадок
«Знайди свій колір» (орієнтування);
«По рівненькій доріжці» (стрибки);
«Влуч у коло»

«Закінчи речення»
«Де ви були?»;
«Що ми робимо?» Будівельники.
Учити дітей складати буді-вельний матеріал після ко-лективних та самостійних ігор в ігровому куточку; виховувати охайність
Сюжетно-рольова гра
Сім'я Вправляти в метанні
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Бережімо рідний край"
Понеділок 22.01 Розвиток мовлення
Тема. Складання розповіді за картиною
Мета: розвивати вміння уважно розглядати персонажів картини, від¬повідати на питання щодо її змісту; сприяти прояву елементів творчості під час спроби зрозуміти зміст картини; розвивати пам’ять,увагу; виховувати вмін¬няслухати один одного,не перебивати.
Аплікація
Тема. Святкові прапорці
Мета: продовжувати вчити дітей наклеювати на папір зобра¬ження прямокутної форми; вправляти в акуратному наклеюванні; уточнити назву форми, закріплювати знання кольорів (червоний, синій); розвивати увагу, спостережливість; виховувати охайність у роботі.
Піший перехід до майданчика старшої групи
Вівторок 23.01 Логіко-математичний розвиток
Тема. Геометричні фігури. Орієнтування у часі
Мета: вправляти дітей у розрізненні й називанні знайомих геометричних фігур (квадрат, круг, трикутник); формувати вміння розрізняти й правильно називати частини доби (ранок, день, вечір, ніч); вчити співвідносити частини доби з характерними для них видами діяльності;
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 24.01 Ознайомлення з соціумом
Тема. Державні символи України.
Мета: Розповідати дітям про те, що вони живуть в Україні. Україна велика країна, в якій багато міст, сіл, річок, є гори - Карпати і Кримські, й головніше місто України - її столиця м. Київ. Звертати увагу на її регіональну символіку України (Прапор, Гімн, Герб), назву свого міста), Малювання
Тема. Півник-свищик
Мета: поглибити знання дітей про українську народну глиня¬ну іграшку свищик; учити дітей прикрашати лініями, крапками паперові силуети керамічної іграшки; розвивати зацікавленість до малювання, естетичне почуття, відчуття ритму; виховувати дбай¬ливе ставлення до іграшок.
Фізкультура
Учити злито виконувати розбіг та відштовхування при стрибках у висоту. Вправляти в метанні сніжок на дальність. Гра-естафета «Не впади».
Четвер 25.01 Ознайомлення з соціумом
Тема. "Шануй батька й неньку свою"
Мета: Вчити дітей розуміти значення слова "сім'я. Виховувати повагу до рідних. Ознайомлювати із загальноприйнятими формами звертання, пошани, подяки. Розповідати, що до старших осіб на знак глибокої поваги звертаються на "Ви".
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. "Спи засни, моя дитино"
Мета: активізувати розмовне мовлення дітей, збагачувати словник виразами з українського фольклору; викликати інтерес до народного слова; виховувати любов до рідної землі, до колискової пісні, до вірша-потішки; викликати радісний настрій.
П'ятниця 26.01 Ознайомлення з природою
Тема. Український віночок
Мета: поглибити знання дітей про український віночок (відповідно до віку), символічне значення квітів у вінку; виховувати любов та повагу до рідного краю.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Т. Г. Шевченко
Мета: ознайомити дітей із життєвим і творчим шляхом видат¬ного українського поета Т. Г. Шевченка; вчити уважно слухати та розуміти зміст твору, відповідати на запитання вихователя; розви¬вати пам’ять, увагу;
Фізкультура
Учити пролізати в обруч, стоячи на гімнастичній лаві. Вправляти в стрибку у висоту з розбігу через мотузку із 6—7 бігових кроків. Гра-естафета «Кинь за палицю».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
Хоровод "Барвінок". "Сонечко і
дощик",
"Качечка"

Д/г "Зуст-
річаємо гостей",
Д/г "Відгадай на слух, що грає",
Д/г "Бабусин мисник",
Д/г "Постав на місце". Книжкова лікарня.
Залучати дітей брати участь у ремонті книг та прибиранні книжкової по¬лиці; виховувати любов до художньої літератури Заучування вірша В.
Гринько «Дівчинка я
Українка»

Гра – імпровізація за
народними пісеньками Вправляти в акуратному наклеюванні
"Кую-кую чобіток", "Коровай",
"Мир миром".

Д/г "Назви членів
сім'ї"',
Д/г "На виставці",
Д/г "Відгадай за описом" Одягнемося ми швиденько.
Вчити дітей самостій¬но вдягатися після денно¬го сну, правильно одягати свої речі; виховувати організованість Бесіда «Ми жи-вемо на Украї-ні».

Сюжетно-рольова гра «Сім’я»
Повторити геометричні фігури
"Іваночку, покинь
схованочку"
"Бубонець".
"Лелека і жаби"

Д/г «Підніми прапорець»
Д/г "Почастуємо ляльок".
Д/г "Смугасті рушнички (килимки)" Чиста групова кімната.
Вчити дітей після ігор складати іграшки на свої місця; розвивати пам’ять, увагу; виховувати акуратність Розглядання українського ві-ночка

Сюжетно-рольова гра «Запрошення у гості»
Вправляти в метанні
"Кіт і миші", "Віночок", "Ведмедик і діти".

Д/г «Назви квіточку віночка»
Д/г «Яка квітка зайва»
Д/г "Відгадай, що грає". Складемо одяг.
Привчати дітей під час роз¬дягання перед денним сном акуратно складати свої ре¬чі на стільчику або у шафі; виховувати самостійність Розглядання укра- їнського націо- нального одягу

Імпровізація «А я у гай ходила» Формувати нави¬чки діалогічного мовлення.

"Калач", "Коровай",
"Веселі гуси".

Д/г "Назви елементи українського
одягу",
Д/г "Вдягнемо ляльок на свято", Д/г "Квіти, до ме-
не". Маленькі перукарі.
Учити дітей доглядати за іграшками, складати їх речі та робити зачіски; виховувати товариські від¬чуття Слухання музики Ю. Щуровського «Козачок»

Етична бесіда «Мій рідний край» Вправляти в стрибках
Категорія: Планування. Розробки | Додав: lua84
Переглядів: 382 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:06:45


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА