Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Субота, 17.11.2018, 06:26  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [284]
Планування. Розробки [278]
Дидактичний матеріал [177]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [34]
Музична скарбничка [67]
Аплікація [27]
Малювання [40]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [57]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [74]
Все для оформлення [465]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [21]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [13]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [19]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 579
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 6169    
Нових за місяць: 50    
Нових за тиждень: 10    
Новых вчора: 0    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 147
     Перевірених: 2         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 6009    
» З них    
Хлопців: 877    
Дівчат: 5292    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

Саша(21), viynuca(29), morena(30), elllectricyellowelvie(33), lkoylol(20), valyaruban(50), dnz169d(50), vitalij(36), valya8484(37), yug(35), oksi5283(30), казак(55), юля4793(38)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

Планування листопад. молодша група
17.02.2018, 17:58
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Будьмо обережні"
Понеділок 6.11 Розвиток мовлення
Тема. Небезпечні предмети
Мета: вчити дітей уважно слухати вірші та відгадувати за¬гадки, будувати причиново-наслідкові речення на задану тему; за допомогою педагога робити висновки; удосконалювати в дітей зв’язне мовлення, артикуляцію, уміння давати відповіді на запи¬тання дорослого; формувати уявлення про елементарні основи без¬печної поведінки в побуті; розвивати пам’ять, увагу; виховувати слухняність, пошану до дорослих.
Ліплення
Тема. Морквинки великі та маленькі
Мета: вчити передавати форму в ліпленні, ліпити предмети простої форми (морква) за допомогою дій —розкочування пластиліну між долоньками та обробку його пальцями, відтворюючи форму предметів; закріплювати знання назви матеріалу та інструментів, використаних на занятті.
Піший перехід до світлофора на території дитячого садка
Вівторок 7.11 Логіко-математичний розвиток
Тема. Поняття «один» та «багато». Круг, квадрат
Мета: закріплювати поняття «один», «багато», а також знання дітей про геометричну фігуру круг, квадрат; учити обстежувати геометричну фігуру за допомогою дотиково-рухового та зорового аналізаторів; розвивати зорову увагу, рухові навички, дрібну моторику рук, координацію рухів;
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 8.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Вогонь — друг чи ворог?
Мета: закріплювати знання про користь чи шкідливість вогню; ознайомити дітей з номером 101; закріплювати знання про предмети, що можуть швидко спалахувати, використовуючи предметні картки.
Малювання
Тема. Червоні кетяги горобини
Мета: навчати дітей створювати в малюнку нескладну композицію з двох-трьох елементів різної форми — ягідки, листя; учити поєднувати різні техніки виконання малюнка. Вправляти в техніці малювання гуашевими фарбами; розвивати індивідуальні творчі здібності.
Фізкультура
Вчити приймати вихідне положення при кидках м’яча на дальність. Вправляти в ходьбі по колоді приставним кроком, із правильною поставою. Рухлива гра «Літаки».
Четвер 9.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Небезпека від побутових приладів.
Мета: ознайомити дітей із правилами поводження з побутовими приладами, виховувати обачність.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Вулиця
Мета: формувати уявлення дітей про елементарні основи без¬печної поведінки на вулиці; вчити будувати речення, відповідати на запитання вихователя на задану тему та описувати вулицю; удосконалювати зв’язне мовлення, артикуляцію; збагачувати лексич¬ний запас дітей.

П'ятниця 10.11 Ознайомлення з природою
Тема. Природа — наш друг, бережіть її!
Мета: продовжувати вчити правила поведінки на майданчику, в лісі. Розвивати спостережливість, увагу, пам’ять. Виховувати бережливе ставлення до природи.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Українська народна казка "Котик і півник"
Мета: вчити дітей слухати і розуміти зміст казки; відповідати на запитання за змістом твору, звуконаслідувати, повторювати образні вирази, пісеньку, дотримуючись інтонаційної виразності. Розвивати мовлення, увагу, пам’ять. Виховувати товариськість, взаємодопомогу, слухняність.
Фізкультура
Вчити ходити по дошці з торбинкою з піском на голові; лазити по похилій дошці на колінах з упором на руки. Рухлива гра «Курчата й квочка».
Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
"Кошенята й цуценята"
"Дожени мене"
"Подоляночка"

Д/г«Парні картинки»;
Д/г «Куди їдуть машини?»;
Д/г «Один чи багато?» Ми самостійні.
Учити дітей самостійно
зачісувати гребінцем волосся біля дзеркала; роз-вивати акуратність та охайність
Ігрова ситуація в
куточку безпеки

Читання казки
«Сестриця Оленка та
братик Іванко». Закріплювати вміння розкочування пластиліну між долоньками
"Пташки та автомобіль"
"Мишоловка"
"Відгадай за голосом"

Д/г «Розмісти мотрійок по будинках»;
Д/г«Що змінилося?»;
Д/г «Що буває
небезпечним?» Формувати в дітей уяв¬лення про корисну їжу; виховувати самостій¬ність під час прийому їжі, акуратність, умін¬ня користуватися сер¬веткою
Читання оповідання В.
Северина
«Забороняється -
дозволяється» Повторити геометричні фігури
"Піймай"
"Діти і вовк"
"Кіт і миші"

Д/г «Світлофор Моргай¬чик»;
Д/г «Листоноша приніс по¬силку»;
Мовленнєва гра «Хто
де живе» Ознайомити дітей з надзвичайними ситуаціями, які можуть виникнути,
та закріпити послідов¬ність дій дитини при цьому; розвивати увагу; виховувати безпечну поведінку Драматизація «Пригоди
Колобка» Вправляти в техніці малювання гуашевими
фарбами
«У ведмедя у бору».
« Попади в коло»
«Кіт та миші»

Д/г «Звірята та малята»;
Д/г «Назви одним словом»;
Д/г «Хто де живе і чим хар¬чується?» Нагадати дітям про пра¬вила поведінки, коли ди¬тина сама вдома;
Розфарбовування
схематичних малюнків
із зображенням
небезпечних ситуацій. Повторити "небезпечні прилади"

Д/г «Що для чого?»;
Д/г «Яка це квітка»;
Д/г «Росте, цвіте, зріє» Спо¬нукати до виконання простих трудових дору-чень; розвивати увагу, пам’ять
Сюжетно-рольова гра «На
прийомі у лікаря» Індивідуальна бесіда
«Хто робить правильно
, а хто – ні»

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Здоровим будь"
Понеділок 13.11 Розвиток мовлення
Тема. Ми охайні малюки
Мета: поглибити знання дітей про предмети гігієни та їх при¬значення; продовжувати вчити малят давати відповіді на запитання; вправляти у побудові поширених речень; збагачувати словник малят прикметниками та дієсловами; виховувати охайність, навички користу¬вання предметами гігієни.
Аплікація
Тема. Великі та маленькі м’ячі
Мета: вчити дітей правильно накладати готові форми (кружечки), чергувати за розміром та кольором на смужці паперу й наклеювати їх; закріплювати просторове орієнтування на площині; виховувати цікавість до занять з аплікації.
Піший перехід територією дитсадка
Вівторок 14.11 Логіко-математичний розвиток
Тема. Порівняння предметів завдовжки. Поняття «один» і «багато»
Мета: ознайомити дітей з поняттям «довжина»; правильно вживати слова «довгий», «короткий», «завдовжки»; учити знаходити, яких предметів багато, а яких — по одному; закріплювати вміння розрізняти і називати геометричні фігури, основні ознаки предметів (колір, форму, величину); виховувати посидючість, уміння самостійно виконувати завдання.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 15.11 Ознайомлення з соціумом/ Малювання
Тема. Щоб не боліли зуби.
Мета: ознайомити дітей із речами особистої гігієни, які потрібні для догляду за зубами. Навчити дітей правильно чистити зуби, доглядати за зубною щіткою, правильно користуватись пастою. Вчити малювати прямі лініїї, зображувати зубну щітку. Виховувати акуратність, самостійність в роботі.
Фізкультура
Учити виконувати замах і кидок м’яча на дальність. Вправляти в ходьбі по дошці з торбинкою з піском на голові, з правильною поставою. Рухлива гра «Спляча лисиця».
Четвер 16.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Таблетки, вітаміни.
Мета: закріплювати знання дітей про те, що ліки — не іграшка, що багато хвороб можна лікувати за допомогою вітамінів, які містяться в овочах і фруктах; виховувати у дітей бажання піклуватися про здоров'я, виявляти співчуття до хворих; уміння надавати їм допомогу, бути доброзичливими одне до одного.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. Вилікуємо Оленку
Мета: продовжувати вчити дітей відповідати на запитання ви¬хователя, правильно складати речення; удосконалювати нави¬чки діалогічного мовлення; закріплювати в активному словнику слова звертання, подяки, пояснення; розвивати мовленнєве ди¬хання,
П'ятниця 17.11 Ознайомлення з природою
Тема. Стало прохолодно, бережи своє здоров'я.
Мета: вчити турбуватися про власне здоров’я та природу довкілля; формувати елементарні уявлення дітей про своєрідність природи восени; ознайомлювати дітей зі змінами в природі, що відбуваються з рослинами; закріплювати знання про одяг, що захищає від холоду та допомагає зберегти здоров’я.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. "Казка про те, як хлопчик Степанко здоров`я шукав"
Мета: учити дітей слухати і розуміти зміст художнього твору, стежити за розвитком подій; учити давати елементарні характеристики персонажам оповідання; розвивати вміння відповідати на запитання за змістом прозового твору
Фізкультура
Вчити стрибати через мотузку боком, вправляти у виконанні замаху та кидка м’яча на дальність. Рухлива гра «Ловець».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
Горобчи¬ки й автомобіль», «Хто тихіше», «Літаки»

Д/г«Упізнай за описом»;
Д/г «Хто полікує Катрусю?»;
Д/г «Кому що потрібно для роботи?» Формувати в дітей уяв¬лення про те, що тре¬ба обов’язково мити фрукти перед вживанням; розвивати увагу, пам’ять Ігрова ситуація
«Доглянемо
за тілом» Вправляти у побудові поширених речень
«Знайди прапо-рець», «Пташ¬ки в гніздечках», «Прокоти м’яч»

Д/г «Назви, що бачиш»;
Д/г «Що ми робимо?»;
Д/г«Що заховано?» Прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час миття рук
перед їжею та після; виховувати охайність
Бесіда «Як бути здоровим»

Сюжетно-рольова гра «Ап¬тека»
Закріплювати вміння розрізняти і називати геометричні фігури
«Потяг», «По стежці», «Знайди прапорець»

Д/г «Що для чого потрібне»;
Д/г «Що погано, а що добре»;
Д/г «Відгадай, що це» Ми збираємося на прогу¬лянку.
Вчити дітей самостійно одягатися, (ОБЖ)
«Я — здоровий»

Вивчення потішки «Хлюп, хлюп, водичко!» Вчити малювати прямі лініїї,
«До¬жени мене», «Жу¬ки», «Будь обе-режним»,

Д/г «Що змінилося»;
Д/г «Назви одним словом»;
Д/г «Відшукай фігуру» Миття рук.
Прищеплювати дітям культурно-гігієнічні навички під час умиван¬ня; виховувати самостій¬ність Читання вірша
Г. Бойка «Дівчинка
бруднуля» Закріплювати в активному словнику слова звертання, подяки
«Кіт і миші», «Потяг», «Хто ти-хіше»,

Д/г «Яка це квітка»;
Д/г «Парні картинки»;
Д/г «Чарівна торбинка» Ми чистюлі.
Вчити дітей вмиватися після сну, акуратно зачісуватися індивідуаль¬ним гребінцем біля дзер¬кала Сюжетно-рольова гра «Лі¬карня»
Закріпити вміння стрибків через мотузку

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Світ професій"
Понеділок 20.11 Розвиток мовлення
Тема. Люди різних професій.
Мета: вчити дітей розповідати про професії, висловлювати своє ставлення до виду їх діяльності та пояснити їх дії. Вправляти дітей у побудові та коригуванні поширених речень; продовжувати збагачувати активний словниковий запас. Розвивати пам’ять, увагу;.
Ліплення
Тема. “Я печу, печу, печу”
Мета: Навчати дітей ліпити частування для ляльок із солоного тіста або пластиліну. Активізувати засвоєні способи ліплення й прийоми оформлення виробів. Розвивати відчуття форми, пропорцій, узгодженість у роботі обох рук.
Піший перехід до робочого місця двірника
Вівторок 21.11 Логіко-математичний розвиток
Тема. Порівняння предметів завширшки. Орієнтування у просторі
Мета: ознайомити дітей з поняттям «ширина»; вчити порівнювати різні завширшки предмети, розрізняти праву та ліву руку; вживати поняття «широкий», «вузький»; формувати уявлення про властивості предметів (колір, форма, величина); розвивати пам’ять, увагу, уяву.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 22.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Праця кухаря.
Мета: ознайомити дітей із кухнею, з її обладнанням (плита, посуд, стіл, духовка, мийка); ввести в словник дітей слова-назви посуду. Виховувати повагу до праці кухаря, охайність. Закріплювати назви одягу (халат, фартух, хустинка, ковпак). Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення.
Малювання
Тема. Хустинка
Мета: Вчити дітей прикрашати края хустки мазками або смугами, ритмічно наносити їх на аркуш паперу. Розвивати пам'ять, фантазію, естетичний смак. Виховувати акуратність в роботі.
Фізкультура
Вправляти у швидкій ходьбі на ногах з упором на руки по гімнастичній лаві, в стрибках через мотузку боком. Рухлива гра «Горобчики».
Четвер 23.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Хто нас захищає
Мета: Дати дітям уявлення про армію, знайомити з військовими і мирними професіями. Закріплювати у словнику назву країни, в якій ми живемо. Збагачувати словник дітей. Розвивати увагу, зорову увагу, загальну моторику. Виховувати повагу до захисників Батьківщини.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. “Маленькі покупці”
Мета: Дати уявлення про те, навіщо потрібні крамниці, як ними користуватися. Розширювати словник дітей словами: магазин, продавець, покупець, товар, покупка, вітрина, гроші. Вчити давати на запитання повну відповідь, самостійно будувати прості речення. Розвивати увагу, мислення.
П'ятниця 24.11 Ознайомлення з природою
Тема. Куточок природи
Мета: формувати елементарні уявлення про найближче природне оточення-куточок природи; ознайомити дітей з правилами догляду за кімнатними рослинами, акваріумом; поглиблювати знання дітей щодо облаштування акваріума; виховувати доброзичливе та дбайливе ставлення до природи.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. Слухання віршів К. Перелісної «Недалеко до зими»
Мета: вчити дітей розуміти зміст художніх творів; розвивати вміння відповідати на запитання вихователя за змістом віршованого твору, повторювати окремі фрази, слова; активізувати словниковий запас. Розвивати інтонаційну виразність та імітаційні здібності; розвивати уяву.
Фізкультура
Вчити встрибувати в обруч та вистрибувати з нього. Вправляти у виконанні замаху та кидка на дальність. Рухлива гра «Ловець».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Де захована ляль¬ка», «Знайди со¬бі пару», «Де по¬дзвонили»,

Д/г "Що кому потрібно для роботи?"
Д/г “Відгадай професію”.
Д/г “Плещемо в долоньки”.
Вчити дітей допомагати помічнику вихователя прибирати зі столу хліб¬ниці та серветки; виховувати самостійність
Складання розповіді про роботу кухаря.

Розігрування потішки «Я печу, печу хлібчик» Закріпити прийоми ліплення
«Бульбашки»,
«По стежці»,
«Кіт і миші»,
«Де подзвонили»

Д/г “Впізнай професію за описом”.
Л/г “Що роблять цим предметом?”.
Д/г “На свої місця”. Прищеплювати дітям культурно-гігієнічні на¬вички під час відвіду-вання туалету та вми¬вання; вчити самостійно помічати неохайністьв одязі Бесіда «Що робить няня»

Малювання «Квіточка для няні» Повторити поняття «широкий», «вузький»;
«М’яч у ко¬лі», «Потяг»,
«Сонечко і до¬щик», «Літаки»

Д/г “Тихо-голосно”.
Д/г “Що трапилось?”
Д/г «Друзі-помічники» Вчити дітей охайно складати свої речі, готуючись до сну, акуратно
вішати свій одяг, вивер¬тати його на лице; вихо¬вувати охайність та самостійність Обмін думками: "Хто де працює" (професії батьків),

Сюжетно-рольова гра "Водії"
Вправляти в стрибках через мотузку
«Де подзвонили», «М’яч у колі»,
«Будь обереж¬ним»,

Д/г «Ланцюжок слів»,
Д/г «Якщо ти захворів»
Лото Виробляти в дітей звич¬ку користуватися інди¬відуальним гребінцем, акуратно зачісуватися біля дзеркала; виховувати охайність та самостійність Психогімнастика «Подаруй усмішку». Повторити знайомі професії
«Мій дзвінкий веселий м’яч», «Зайчик білень¬кий сидить»,
«М’яч у колі»,

Д/г «Назви одним словом».
Д/г «Екскурсія в супермаркет».
Д/г «Упізнаємо за описом».
Привчати дітей підтри¬мувати порядок у груповій кімнаті: витирати пил, складати іграшки, допомагати дорослим під час миття іграшок
Сюжетно-рольова гра «Поліклініка»
Закріпити правила догляду за кімнатними рослинами
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Транспорт"
Понеділок 27.11 Розвиток мовлення
Тема. “Що пересувається на колесах?”
Мета: Ознайомити дітей з характерними для даної місцевості засобами пересування, їх призначення. Ввести узагальнююче поняття “транспорт”. Збагачувати словниковий запас. Вправляти дітей у вимові звуків [р], [ц], [т]. Розвивати мовне дихання, слухову пам’ять.
Аплікація
Тема. “Струмочок і кораблик”
Мета: Навчати дітей складати зображення кораблика з готових форм (трапецій і трикутників різного розміру). Створити умови для самостійного вибору матеріалів Розвивати відчуття форми й кольору. Виховувати самостійність.
Піший перехід до світлофора на території дитячого садка
Вівторок 28.11 Логіко-математичний розвиток
Тема. Орієнтування у часі. Поняття «стільки ж, скільки»
Мета: учити дітей порівнювати одну групу предметів з іншою, розрізняти рівність та нерівність (без лічби) кількості предметів у групі; підвести дітей до розуміння послідовності різних часів доби (ранок, день, вечір, ніч); закріплювати вживання у мовленні понять «великий», «маленький».
Музичне заняття За планом музичного керівника
Середа 29.11/1.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. Транспорт
Мета: ознайомити дітей з різним призначенням транспортної техніки, зокрема пасажирського транспорту та вантажного, а також дій водія; закріплювати розуміння узагальнювального поняття «транспорт»; відзначити характерні відмінності легкового транспорту від вантажного; виховувати повагу до роботи водія, доброзичливе ставлення одне до одного, увічливу культуру поведінки.
Малювання
Тема. Подорожуємо потягом
Мета: вчити дітей малювати предмети, що складаються з різних частин прямокутної та круглої форми; формувати вміння малювати олівцем геометричні форми — прямокутники (вагони), круги (колеса) та зафарбовувати ці площини не виходячи за контур зображення; розвивати творчу уяву.
Фізкультура
Вчити підніматися на гімнастичну стінку й спускатися з неї, не пропускаючи щаблів. Вправляти в стрибках в обруч та з обруча без затримки. Рухлива гра «Пташенята й кіт».
Четвер30.11/2.11 Ознайомлення з соціумом
Тема. “Ми подорожуємо”
Мета: Продовжувати ознайомлювати дітей із наземним і повітряним видами транспорту. Закріплювати навички правильно називати види транспорту: літак, потяг.
Музичне заняття За планом музичного керівника
Розвиток мовлення
Тема. “Пасажирський транспорт”
Мета: Формувати вміння відповідати на питання вихователя, складати за допомогою дорослого невелику розповідь. Закріпити в активному словнику поняття “транспорт”, навчати правильно називати його види, навчати дітей узгоджувати іменники з прикметниками.
П'ятниця 3.11 Ознайомлення з природою
Тема. “Подорож на гостини до сонечка на повітряній кульці”
Мета: Дати дітям поняття про те, яке значення має природа, сонце в житті людини і що кожен має право жити під ним. Забезпечити емоційно-чуттєве сприйняття живої і неживої природи. Виховувати дбайливе ставлення до природи.
Розвиток мовлення (худ.літ.)
Тема. “Їде мишка на машині”
Мета: Вчити емоційно сприймати зміст і деякі елементи художньої форми, розрізняти прозову і віршовану мову, відповідати на запитання за змістом художнього твору, упізнавати на ілюстраціях знайомих героїв. Розвивати мовлення, пам'ять, увагу, мислення.
Фізкультура
Вправляти в ходьбі по дошці з торбинкою з піском на голові. Учити лазити по гімнастичній стінці поперемінним кроком. Рухлива гра «Поціль у коло».

Рухова діяльність Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
«Хто швидше» (біг), «Поїзд» (ходьба)
«У ворітця»

Д/г “Що має колеса”.
Д/г “Знайди потрібне слово”.
Д/г “Знайди спільне”. Вчити дітей самостійно одягатися на прогулян¬ку, дотримуватися по¬слідовності дій; вихову¬вати самостійність Розгляд картин із зображенням різного транспорту.

БЖД - Розповідь-інформація про транспорт (закріплення основних правил дорожнього руху) Індивідуальна робота зі звуковимови
«Потяг»
«Курка та курчата»
«Цілься точніше»

Д/г “На чому люди їздять”.
Д/г “Хто швидше?”.
Д/г “Що зайве?”
Привчати дітей підтри¬мувати порядок у груповій кімнаті: класти на місця іграшки, витирати пил із поличок, полива¬ти квіти; виховувати самостійність Складання розповіді-опису пасажирського транспорту.

Гра-драматизація «Перехрестя»
Закріпити поняття «великий», «маленький».
««Жили у бабусі»
Пташенята і кіт»
«Наздожени мене»

Д/г “Світлофор”.
Лексична вправа «Яке сонечко?» (підбір дієслів і прикметників до іменників).
Д/г «Ранок, день, вечір, ніч». Заохочувати дітей підтримувати ігровий майданчик у чистоті
Читання віршованого твору
Забіли Н.
«Кораблик». Вправляти в стрибках в обруч
«Хто швидше», «Біжіть до мене»
«Де подзвон.»

Д/г “Склади ціле”.
Д/г «Збери вагончики»
Д/г «Опиши машинку». Залучати дітей до догля¬ду за квітами в куточку природи: поливати кві¬ти, витирати пил на лис¬тах; виховувати любов до природи Бесіда “Правила поведінки в транспорті”. Повторити види транспорту
«Миші в коморі»
«Лови, кидай, падати не давай»
«Знайди пару»

Д/г «Скільки?».
Д/г «Чого більше – чого менше?».
Д/г «Що змінилось?»
Формувати навички трудової діяльності двір-ника, пояснити дітям, як багато роботи в нього Сюжетно-рольова гра "Водії"

Повторити знання слів в іграх
Категорія: Планування. Розробки | Додав: lua84
Переглядів: 283 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:06:26


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА