Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Четвер, 24.05.2018, 09:37  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [275]
Планування. Розробки [274]
Дидактичний матеріал [173]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [33]
Музична скарбничка [66]
Аплікація [27]
Малювання [39]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [54]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [70]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [17]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [18]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 561
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5850    
Нових за місяць: 48    
Нових за тиждень: 11    
Новых вчора: 3    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 142
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5696    
» З них    
Хлопців: 844    
Дівчат: 5006    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

LESYA(40), Olga2522(57), Мира2846(34), galina27(33), tanjagrosu(34), sadovskaya(52), MLIN5(38)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

Планування грудень. молодша група
17.02.2018, 18:00
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Прийшла до нас довгождана зима"
Понеділок 4.12 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Розглядання картини «Зима»
Мета: Вчити відповідати на запитання, складати розповіді з 2–3 речень за змістом картини. Збагачувати словник словами, що означають назву зимових явищ; вчити добирати синоніми таантоніми.
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)
Тема: Сніговичок.
Мета: Вчити ліпити фігури, що складаються з кількох частин однієї форми, але різної величини. Закріпити вміння акуратно користуватися пластиліном.
Вівторок 5.12 Логіко математичний розвиток
Тема: Ознайомлення з трикутником. Орієнтування у часі
Мета: Oзнайомити дітей з трикутником; учити розпізнавати круг, квадрат та трикутник; застосовувати прийоми обстеження їх у зорово-дотиково-руховий спосіб; учити розрізняти і називати різні частини доби, визначати розмір шляхом накладання; групувати предмети за однією ознакою; закріплювати назви кольорів, геометричних форм; розвивати довільну увагу, пам’ять; виховувати інтерес до заняття та спостережливість.
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 10.05
Середа 6.12 Ознайомлення з соціумом (народознавство)
Тема: А хто, хто Миколая любить.
Мета: Ознайомити дітей зі святом Миколая. Розповісти легенди та притчі, пов’язані зі святом. Формувати розуміння того, що гарна поведінка, тепле, ласкаве ставлення до рідних та дітей викликає схвалення з боку дорослих та святого Миколая. Розвивати інтерес до народних традицій, бажання наслідувати добрі вчинки.
Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
Тема: Пада, падає сніжок.
Мета: Вчити малювати прийомом примочування (прикласти ворс пензля з фарбою до паперу і зразу ж забрати тощо). Розвивати відчуття кольору й ритму. Виховувати охайність у роботі.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Вчити стрибати вгору. Виховувати вміня кидати торбинку у горизонтальну ціль. Розвивати спритність та вміння орієнтуватись у просторі. Рухлива гра «Біжіть до прапорця».
Четвер 7.12 Ознайомлення з соціумом
Тема: Розвішування годівничок
Мета: Вчити правильно підбирати корм для птахів, впізнавати їх за зовнішнім виглядом, голосом. Виховувати дієву любов до природи, бажання допомогти тваринам взимку.
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 9.40
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Складання розповіді за картиною «Взимку на прогулянці»
Мета: Зв’язне мовлення: вчити відповідати на запитання за змістом картини, складати розповіді з 2–3 речень. Розвивати фонематичний слух, вчити виділяти звук «с» на початку, в кінці та в середині слова. Виховувати вміня кидати торбинку у горизонтальну ціль Вірші, загадки про зиму.
П'ятниця 8.12/1.12 Ознайомлення з природою
Тема: Зима-чарівниця
Мета: Закріпити знання дітей про перші ознаки зими (холодно,мороз, падає сніг, день став коротшим, ночі довші). Звернути увагу на одяг взимку. Вчити встановлювати залежність між погодою та одягом людей. Виховувати поетичне сприймання явищ природи.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(худ.літ)
Тема: Василь Шаройко «Наша баба снігова»
Мета: Вчити дітей розуміти, свідомо запам’ятовувати й чітко промовляти вірш. Розвивати позитивні емоції та почуття. Формувати вміння розрізняти прозову та віршовану мову. Виховувати інтерес до зимових явищ та розваг.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Вчити рівновазі на одній нозі. Стрибки вгору. Кидання торбинки в горизонтальну ціль. Рухлива гра «Підкинь вище». Розучити комплекс загальнорозвиваючих вправ ранкової гімнастики.

Рухова діяльність
Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
Рухливі ігри
«Влучи в коло», «Курочка і курчата», «По рівненькій доріжці» Дидактична гра «Чарівний мішечок»
Лото, мозаїка Допомога у догляді за рослинами у природознавчому осередку. Розглядання ілюстрації «Зима» Вчити добирати синоніми таантоніми.
Рухливі ігри «Біжіть до мене»,
«Влучи в коло»
«Хто далі кине торбинку» Дидактична гра «Коли це буває?»
«Одягнемо лялю Наталю на прогулянку» Вчити охайно складати свій одягу у шафах для роздягання Сюжетно-рольова гра «Новий рік у Дитсадку». Виховувати дружні стосунки під час спільних ігор.
Рухливі ігри «З купини на купину», «Дід та козенята»
«Не запізнюйся» Дидактична гра «Що я бачу»
Розфарбовування розмальовок. Вчити дітей класти іграшки на свої місця. Слухання пісень в аудіозапису Виховувати вміня кидати торбинку у горизонтальну ціль
Рухливі ігри «Влучи в коло», «З купини на купину», «Дід та козенята». Дидактична гра «Я опишу, а ти відгадай».
Ігри з будматеріалом Вправляти у роздяганні верхнього одягу і спонукати у допомозі один одному.
Хороводи зимової тематики Виховувати вміня кидати торбинку у горизонтальну ціль
Рухливі ігри
«Знайди свій будинок», «Підкинь вище м’яч», «Поїзд». Дидактична гра «Колись і зараз».
«Відгадай яку картинку сховали»
«Зимові розваги»
Настільні ігри Зашнуруємо черевички.
Продовжувати вчити дітей шнурувати чобіт-ки, допомагати один од¬ному, дотримуватись охайності в одязі Настільний театр «Новорічні гості завітали» Кидання торбинки в горизонтальну ціль

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
"Ми живемо в Україні"
Понеділок 11.12 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Звукова культура мови»
Мета: Вправляти дітей у вимові шиплячих та свистячих звуків [с],
[ш]. Зв’язне мовлення: формувати вміння слухати та відповідати на запитання вихователя, вживаючи в мовленні різні частини мови (іменники, дієслова, прикметники, займенники), розвивати фонематичний слух, мовне дихання.
Художньо-продуктивна діяльність (аплікація)
Тема: Візерунок на вишиванці
Мета: Вчити дітей складати і наклеювати візерунок на смужці паперу з готових форм — квітів, листочків, чергуючи їх; закріпити знання кольорів; виховувати ініціативу, самостійність.
Вівторок 12.12 Логіко математичний розвиток
Тема: Поняття «більше», «менше». Геометричні фігури
Мета: Вчити дітей розрізняти групи предметів за кількістю елементів, порівнювати одну групу з іншою, послідовно накладаючи один предмет на інший; учити співвідносити предмети за величиною; формувати розуміння понять «більше», «менше»; закріплювати знання про геометричні фігури (круг, квадрат, трикутник), розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бажання займатися розумовою діяльністю.
Художньо-продуктивна діяльність Музичне 10.05

Середа 13.12 Ознайомлення з соціумом (народознавство)
Тема: Найдорожча у світі — Україна
Мета: Продовжувати знайомити дітей із назвою рідного краю, міста, в якому народилися; дати знання про те, що люди, які живуть в Україні, — це український народ (українці) і розмовляють вони українською мовою; засобами художнього слова формувати уявлення про красу природи рідного краю; виховувати почуття любові до рідного краю.
Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
Тема: Намисто
Мета: Розвивати в дітей сюжетно-ігровий задум; вчити малювати намисто, покривати потрібним кольором невеликі площини, розміщувати намистини на певній відстані одну від одної, розпізнавати й використовувати потрібні кольори (червоний, жовтий), чергуючи їх; розвивати естетичне сприймання; викликати почуття радості по закінченні роботи.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Удосконалювати навички ходьби з високим підніманням колін та вміння крутитися в обидва боки, тримаючи руки на поясі.Вправи з кубиками. Розвивати увагу і спритність під час гри «Пташки і пташенята».

Четвер 14.12
Ознайомлення з соціумом
Тема: Місто, у якому я живу
Мета: Продовжувати знайомити малят із довкіллям; вчити складати словосполучення та речення, відповідати на запитання; збагачувати словниковий запас, вправляти дітей у звуконаслідуванні; розвивати пізнавальний інтерес до навколишнього світу; виховувати любов до рідного краю.
Художньо-продуктивна діяльність Музичне 9.40
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Розглядання ілюстрацій на тему «Село», «Місто»
Мета: Вчити складати короткі описові речення.Виховувати зацікавленість на заняттях.
П'ятниця 15.12 Ознайомлення з природою
Тема: «Природні умови та здоров’я»
Мета: Дати дітям уявлення про вплив природного довкілля на життєдіяльність та здоров’я людини. Виховувати бажання ходити на прогулянку за будь-якої погоди, помічати й називати явища природи.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(худ.літ)
Тема: Вірш Г. Камісарової «Я живу на Україні»
Мета:Вчити уважно слухати вірш та запам’ятовувати його.Виховувати поважне ставлення до рідного краю.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Вчити дітей утримувати рівновагу на одній нозі, піднявши другу вперед або в сторону. Вчити підкидати м’яч вгору й ловити його, вдаряти м’яч об підлогу й ловити його. Пограти рухливу гру. Розвивати рівновагу, координацію рухів, спритність. Виховувати дружні стосунки між дітьми.

Рухова діяльність
Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
Рухливі ігри:
«Не запізнюйся»
«Знайди свій колір»
«Прокоти м’яч у ворота» Дидактична гра "Скажи за зразком"
«Що зникло»
Складання пазлів Вчити бережно ставитися до іграшок Розглядання україн-ського посуду.
Розширити знання про український посуд
Формувати вміння слухати та відповідати на запитання вихователя
Рухливі ігри:
«Підкинь вище м’яч»
«Хованки» — «Влучи в коло» Дидактична гра «У гості завітала лялька Галинка»
«Сплетемо віночок» Виховувати звичку до охайності. Сюжетно-рольова гра
«Одягнемо Галинку»
Закріплювати знання про геометричні фігури
Рухливі ігри:
«Біжіть до мене» (біг),
«По рівненькій доріжці»
«Влучи в ціль» Дидактична гра «Збери намисто»
«Відгадай, що це»
«Запрошуємо до столу» Заохочувати дітей допомагати вихователеві прибирати іграшки після прогулянки Екскурсія до імпровізова-ної української кімнати.
Ознайомити дітей з українським побутом Викликати почуття радості по закінченні роботи
Рухливі ігри:
«Лови, кидай, падати не давай»
«Будь обережним»
Ігри за вибором дітей Дидактична гра
Хто де живе? (село, місто)
«Знайди такого самого кольору»
Викликати бажання допомагати вихователю у праці в куточку природи
Розглядання колоскаі зернинки. Розповісти про те, як ріс колосок, наливався, що з ним бу¬де далі Виховувати зацікавленість на заняттях
Рухливі ігри:
«Прокоти м’яч у ворота»
«Попади у коло»
«Не відставай!», Дидактична гра
«Що більше?»
«Парні картинки»
«Що змінилося» Вчити дітей розпіз-навати в одязі та го-ловних уборах лице та виворіт, виверта¬ти на лицевий бік Слухання аудиозаписів українських народних пісень Виховувати дружні стосунки між дітьми

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
" Зимуючи Птахи"
Понеділок 18.12 Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Діалогічне мовлення»
Мета: Удосконавлювати навички діалогічного мовлення з дорослими та однолітками: уважно слухати , вести діалог, колективний діалог (з-4 особи) дотримуючись теми розмови (конкретно відповідати на запитання, стимулювати до власних запитань.Вчити підтримувати діалог як вербальними так і невербальними засобами: погляд, жести, міміка, жести.
Художньо-продуктивна діяльність (ліплення)
Тема: Крихти для пташок
Мета: Вчити дітей скачувати шматочок глини між долонями коловими рухами; закріплювати поняття круглий, уміння ділити грудку глини на багато грудочок; формувати вміння слухати вихователя й акуратно виконувати завдання; розвивати естетичний смак, бажання працювати; виховувати любов до птахів.

Вівторок 19.12
Логіко математичний розвиток
Тема: Порівняння предметів заввишки. Орієнтування у часі
Мета:Ознайомити дітей з поняттям «висота предметів»; учити порівнювати предмети заввишки, позначаючи результати порівняння словами («вищий», «нижчий», «рівні» (однакові заввишки)); продовжувати вчити дітей розрізняти й називати частини доби (день — ніч, ранок — вечір); розвивати увагу, пам’ять, мислення; виховувати бажання займатися розумовою діяльністю.
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 10.05
Середа 20.12 Ознайомлення з соціумом (народознавство)
Тема: «Птахи які зимують в нашому місті»
Мета:Розвивати вмінні розпізнавати назви птахів. Вчити бережно ставитись до них.(горобець, голуб,ворона)
Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
Тема: Нагодуємо птахів
Мета: Вчити дітей правильно тримати олівець, наносити крапинки та малювати невеликі кружечки, не натискаючи на олівець; передавати відносну величину предмета; розвивати пам’ять, фантазію, спостережливість; виховувати любов до птахів.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Закріпити навички ходьби у чергуванні зі стрибками, підкидати м’яч угору і ловити його. Розучити гру «Підкинь м’яч вище».
Четвер 21.12 Ознайомлення з соціумом
Тема: «Чим харчуються птахи взимку»
Мета: Закріплювати знання дітей про птахів (що вони їдять); розвивати мислення, увагу, пам’ять; виховувати бажання піклуватися про них.
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 9.40
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: «Назви правильно»
Мета: Продовжувати закріплювати назви птахів.Вчити розрізняти їх. Виховувати зацікавленість на занятті.
П'ятниця 22.12 Ознайомлення з природою
Тема: Хто як зимує
Мета: Виховувати інтерес до тварин і птахів, бажання підгодовувати їх узимку.Вчити піклуватись про них.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(худ.літ)
Тема: Вірш Грицька Бойка «Горобчики»
Мета:
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета Закріпити основний рух — підстрибування, вчити дітей кидати м’яч у горизонтальну ціль. Пограти рухливу гру. Розвивати координацію рухів, спритність, окомір. Виховувати організованість.

Рухова діяльність
Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота
Рухливі ігри «Хто швидше» (ходьба, біг), «Влучи в ціль».
«Діти в лісі» Дидактична гра «Хто де живе?» (птахи, свійські і дикі тварини). Сортування конструкторів Розфарбовування розмальовок Вчити підтримувати діалог як вербальними так і невербальними засобами
Рухливі ігри «Сліди» (ходьба),
«Влучи в ціль»
«Цілься краще» Дидактична гра «Відгадай за описом»
«Один чи багато?»
«Більше та менше» Вчити дітей після ігор складати іграшки на свої місця; розвивати пам’ять, увагу; Залучати дітей брати участь у ремонті книг та прибиранні книжкової по-лиці; Розвивати увагу, пам’ять, мислення
Рухливі ігри:
«Літала сорока»
«Біжіть до прапорця» «Квочка і курчата» Дидактична гра «Хто зимує в ріднім краї?»
«Що зайве?»
«Знайди будиночок для пташки» Привчати дітей під час роз¬дягання перед денним сном акуратно складати свої ре¬чі Сюжетно-рольова гра «Мама пташка й пташенята» Вчити підкидати м’яч угору і ловити його
Рухливі ігри:
«Біжіть до мене», «Передай м’яч», «Горобчики і кіт» Дидактична гра «Ласощі для птахів»
«Парні картинки»;
«Відшукай фігуру» Запропонувати дітям скласти великий будівельний матеріал. Загадування загадок та читання віршів Продовжувати закріплювати назви птахів
Рухливі ігри:
«Не запізнюйся» (ходьба, біг);
«Підкинь м’яч вище»
«Пташки і пташенята»
Дидактична гра
«Пташки шукають насіння»
«Хто сховався»
«Виклади правильно» Вчити дітей після закін-чення ігор складати іграш¬ки у відведені для цього місця
Театралізація «Сорока-ворона кашу варила» Виховувати організованість

НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
" Свята новорічні наближа.ються "
Понеділок25
Вівторок 26.12 Логіко математичний розвиток
Тема: Порівняння предметів завтовшки. Орієнтування у просторі
Мета: Ознайомити дітей з поняттям «товщина предметів»; учити порівнювати предмети, однакові й різні завтовшки, позначати результати порівняння поняттями («товстий», «тонкий», «рівні» («однакові») завтовшки; учити визначати напрямок від себе («вгорі» — «внизу», «вгору» — «вниз»).
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 10.05
Середа 27.12 Ознайомлення з соціумом (народознавство)
Тема: Колядує вся родина
Мета: Ознайомити дітей з Різдвяними святами. Пояснити, що таке коляда, чому люди колядують. Виховувати інтерес до народних традицій, бажання прилучатися до них.
Художньо-продуктивна діяльність(малювання)
Тема: Казкова зимонька
Мета: Вчити дітей малювати сніжинки пальчиком, вмочуючи його в гуашеву фарбу. Використовувати контрастний папір (голубий, синій). Розвивати окомір, уяву, моторику рік. Виховувати акуратність, викликати позитивні емоції.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Удосконалювати навички метання м’яча у вертикальну ціль, ходьби по колоді та пролізання в обруч грудьми вперед. Біг. Розвивати спритність і швидкість під час гри «Кіт і миші».
Четвер 28.12
Ознайомлення з соціумом
Тема: «Зима в гості завітала, на прогулянку позвала»
Мета: Вчити вживати узагальнююче поняття «зимовий одяг».
Зв’язне мовлення: вчити дітей культури мовлення; відповідати на запитання вихователя, складати розповіді з двох-трьох речень, спонукати говорити фразами з трьох-п’яти слів.
Художньо-продуктивна діяльність
Музичне 9.40
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування
Тема: Бесіда за картиною «Зима»
Мета: Продовжувати вчити дітей відповідати на питання за змістом картини, складати коротенькі розповіді з двох-трьох речень. Словник: збагатити словник дітей словами-назвами зимових явищ, учити добирати синоніми та антоніми.
П'ятниця 29.12 Ознайомлення з природою
Тема: Сніг-сніжок.
Мета: Поповнювати словниковий запас дітей прикметниками та дієсловами, вчити дітей добирати та називати споріднені слова; уточнити знання дітей про природні явища взимку, виховувати цікавість до навколишнього світу, естетичне почуття.
Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(худ.літ)
Тема: Розповідь української народної казки «Казочка про дідову рукавичку»
Мета: Вчити дітей розуміти зміст казки. Зв’язне мовлення: розвивати діалогічне мовлення,. Розвивати силу голосу, темп.Виховувати чуйність, любов до української народної казки.
Здоров’я та фізичний розвиток 9.50
Мета: Вчити робити вправи зі стрибків;вправи у киданні і ловінні.Стрибки вгору намагаючись дістати предмет; стрибки з обруча в обруч із плоским ободом.Розвивати вміння метати торбинку з піском в горизонтальну ціль (ящик, кошик), у вертикальну ціль (щит, дерево). Рухлива гра «Кіт і миши».

Рухова діяльність
Ігрова діяльність
(дидактичні ігри, логічні) Трудова діяльність Художня та комунікативна діяльність (СХД, театралізація) Індивідуальна робота


Рухлива гра «Не запізнюйся»
«Хто швидше»
«Підкинь м’яч вище» Дидактична гра
«Що як називається»
«Чарівна торбинка»
«Що змінилось» Вчити позитивно ставитися до трудових завдань, працювати охоче, проявляти старанність. Складання колективної сюжетної розповіді "Як ми будемо ліпити снігову бабу"
Співання колядок Продовжувати вчити відповідати повним реченням на запитання.
Рухливі ігри «Сліди», «Прокоти м’яч у ворота».
«Знайди свій будино-чок»
Гра в сніжки. Дидактична гра «Що я люблю взимку робити?»
«Було чи буде?»;
«Опиши іграшку» Прибирання на місце іграшкок, будівельного матеріалу, обладнання. Гра "Відгадай зимові загадки"
Сюжетно-рольова гра «В гостях у Снігурочки» Удосконалювати навички метання м’яча у вертикальну ціль
Рухливі ігри:
«Влуч у коло»
«Дострибни до прапор¬ця»
«По рівненькій доріжці» Дидактична гра«Що заховано?»
«Збери картинку
"Сніг, лід, вода"(Досліди) Вчити дітей самостійно роздягатися і правильно складати свої речі у свою шафу. Розгляд "морозяних" малюнків на вікні Індивідуальна робота по збагаченню словника дітей.
Рухливі ігри:
«Передай м’яч», «Біжіть до прапорця», «Прокоти м’яч у ворота» Дидактична гра «Що я люблю взимку робити?»
«Назви одним словом» Закріплювати вміння мити руки після відвідування туалету в міру необхідності. Вірші, пісні, хороводи про зиму вчити дітей добирати та називати споріднені слова
Категорія: Планування. Розробки | Додав: lua84
Переглядів: 94 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:09:37


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА