Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               П`ятниця, 17.11.2017, 21:25  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [251]
Планування. Розробки [267]
Дидактичний матеріал [166]
Ділова документація [67]
Сторінка психолога [32]
Музична скарбничка [64]
Аплікація [27]
Малювання [38]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [52]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [31]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [69]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [16]
Екологічне виховання [15]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [20]
Народознавство [17]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 526
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 16
Гостей: 16
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5401    
Нових за місяць: 121    
Нових за тиждень: 23    
Новых вчора: 8    
Нових сьогодні: 2    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 135
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5254    
» З них    
Хлопців: 791    
Дівчат: 4610    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

Саша(20), viynuca(28), morena(29), elllectricyellowelvie(32), lkoylol(19), valyaruban(49), dnz169d(49), vitalij(35), valya8484(36), yug(34), oksi5283(29), казак(54), юля4793(37)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

ПЕРСПЕКТИВНЕ ПЛАНУВАННЯ НА ЛІТО СТАРША ГРУПА
08.06.2017, 14:30
Тематичні блоки:


ТИЖДЕНЬ МІСЯЦЬ
ЧЕРВЕНЬ ЛИПЕНЬ СЕРПЕНЬ
1 «Здрастуй, літо!» «Зі святом, рідне місто!» «Азбука безпеки»
2 «Хай завжди буде сонце!» «Пісочні фантазії» «Моя сім'я»
3 «Повітряні подорожі» «Квітковий калейдоскоп» «В гостях у казки»
4 «Сонце, повітря і вода - наші найкращі друзі!» «Чудеса на грядках» «Олімпіада в «Журавлике»»

Планування занять:
Понеділок
Малювання
Вівторок
Ознайомлення з навколишнім
Середа
Ліплення / Аплікація
Четвер
Знайомство з художньою літературою
П'ятниця
Конструювання / Ручна праця

Ознайомлення з навколишнім
ЧЕРВЕНЬ


ТЕМА
МЕТА

1-Я ТИЖДЕНЬ
Літо, літо - якого воно кольору?
- Уточнювати і закріплювати уявлення дітей про зміни, що відбуваються в природі влітку.
- Закріплювати прикмети літа, назви літніх місяців.
- Виховувати дбайливе ставлення до навколишньої природи.

2-Я ТИЖДЕНЬ Сонце - друг і ворог.
- Формувати систему уявлень про сонце, про його вплив на живу і неживу природу, тривалість дня і ночі, особливості опадів в різний час року.
- Закріпити знання про шкоду і користь прямих сонячних променів.
3-Я ТИЖДЕНЬ Повітря - він який?
- Формувати уявлення дітей про те, що повітря - це те, чим ми дихаємо. Він буває чистий і забруднений, ароматний і без запаху.
- Закріплювати уявлення про те, що повітря - це середовище проживання живих істот. Він допомагає багатьом тваринам літати і планувати, а рослинам - розсіювати насіння.
4-Я ТИЖДЕНЬ Для чого потрібна вода?
- Формувати знання дітей про значення води в житті людини; знання про необхідність води для забезпечення здоров'я людини.
- Дати уявлення про те, що на глобусі вода позначені блакитним кольором. На земній кулі води більше, ніж суші. Це моря і океани.
- Виховувати дбайливе ставлення до води.


ЛИПЕНЬ



ТЕМА
МЕТА

1-Я ТИЖДЕНЬ
З днем народження Туапсе!
- Продовжувати знайомити дітей з історією і культурою рідного міста, району, вулиці.
- Уточнювати знання пам'яток рідного міста.
- Вчити правильно і точно називати свою домашню адресу.
- Виховувати дбайливе, дбайливе ставлення до свого міста.

2-Я ТИЖДЕНЬ Що у нас під ногами?
- Закріплювати уявлення дітей про те, що ті місця, де немає асфальту, де ростуть квіти, дерева, трава називаються живою землею, тобто землею.
- Розширювати уявлення про склад і властивості грунту.

3-Я ТИЖДЕНЬ Квіткові помічники.
- Розширювати уявлення про різноманіття кольорів влітку.
- Закріплювати знання про склад квітки (чашолистки, пелюстки, маточка, тичинка).
- Формувати уявлення про те, що пилок рослин переноситься вітром, комахами, птахами і водою.
- Виховувати почуття краси і потреба турботи про природу.

4-Я ТИЖДЕНЬ Живі вітамінки.
- Закріплювати знання дітей про користь овочів і фруктів.
- Розширювати уявлення про користь інших рослин, багатих на вітаміни: А,З,Ст.
- Формувати навички здорового способу життя.


СЕРПЕНЬ



ТЕМА
МЕТА

1-Я ТИЖДЕНЬ
Небезпеки навколо нас.
- Продовжувати вчити елементарним основам безпеки життєдіяльності на вулиці, вдома і на природі.
- Закріплювати вміння у разі необхідності набирати телефонний номер пожежної служби, міліції й «швидкої допомоги».

2-Я ТИЖДЕНЬ Наш сімейний альбом.
- Формувати уявлення про склад сім'ї.
- Вчити називати імена та по батькові членів сім'ї, місце роботи батьків, мати елементарні уявлення про професії батьків.
- Вдосконалювати вміння складати невелику розповідь про родину.
- Виховувати любов, повагу і бажання виявляти турботу про рідних і близьких.

3-Я ТИЖДЕНЬ Ми - казкарі.
- Розширювати уявлення дітей про професії.
- Розвивати вміння розуміти значимість праці «казкаря», його необхідність.
- Викликати позитивний емоційний настрій, спонукати до вміння складати невеликі казки, розповіді.

4-Я ТИЖДЕНЬ Що таке олімпіада?
- Дати уявлення про олімпіаду.
- Закріплювати уявлення про різних видах спорту.
- Формувати навички здорового способу життя, дотримання режиму дня, особистої гігієни.



Спостереження на прогулянці

ЧЕРВЕНЬ

ЖИВА ПРИРОДА
НЕЖИВА ПРИРОДА
ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ

Розглядання:
- квітів у квітнику;
- сходів на городі;
- сходів дерев;
- кульбаби;
- лікарських рослин;
- сонечка;
- бджілок.

Спостереження:
- за деревами;
- різноманіттям рослинного світу;
- забарвленням рослин;
- різноманіттям комах;
- мурахами;
- метеликами;
- комарами;
- ластівками;
- горобцями;
- тими, хто живе на дереві;
- дощовими черв'яками.
Спостереження:
- за сонцем;
- сонячними зайчиками;
- небом;
- вечірнім небом;
- купчастими хмарами;
- пір'ястими хмарами;
- шаруватими хмарами;
- вітром;
- дощем;
- калюжами;
- грозою.

Спостереження за природою після грози;
- веселкою;
- погодою;
- рухом сонця;
- красою навколишнього світу.

• Властивість сонячних променів.
• Передача сонячного зайчика.
• Потреби рослин у воді.
• Буря.
• Що буде якщо город не поливати?
• Веселка.
• Що швидше?
• Як огірок потрапив у пляшку.


ЛИПЕНЬ

ЖИВА ПРИРОДА НЕЖИВА ПРИРОДА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Розглядання:
- подорожника;
- берези;
- стовбура берези;
- кульбаби;
- рослин на городі;
- лікарських рослин;
- календули;
- кропиви;
- комах.
Спостереження:
- за поливом квітів;
- сходами дерев;
- тими, хто живе на дереві;
- вороний;
- горобцями;
- птахами;
- голубами;
- коником;
- метеликами;
- гусеницями метеликів;
- мурахами;
- пересуванням комах;
- відчуттям запахів рослин.
Визначення погоди за прикметами. Спостереження:
- небом;
- купчастими хмарами;
- пір'ястими хмарами;
- грунтом;
- тінню;
- вітром;
- дощем;
- калюжами;
- грозою. • Що швидше?
• Зміна розмірів зображення за допомогою лінз.
• Розглядання піску через лупу.
• Піщаний конус.
• Властивості мокрого піску.
• Водопроникність піску і глини.
• Стан грунту в залежності від температури.
• Як вода надходить до листків.
• Вуличні тіні.


СЕРПЕНЬ

ЖИВА ПРИРОДА НЕЖИВА ПРИРОДА ДОСЛІДНО-ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ
Розглядання:
- подорожника;
- дерев;
- трави;
- квітів на клумбі;
- рослин на городі;
- лікарських рослин;
- календули;
- насіння рослин.
Збір насіння рослин.
Вдихання запахів рослин.
Спостереження:
- за мухами;
- довгоносиком;
- бабкою;
- богомолом;
- джмелем;
- птахами на гілках;
- поведінкою птахів;
- кішкою;
- равликом;
- павучками на клумбі;
- мухами-жжужалками. Спостереження:
- за вітром;
- дощем;
- природою після дощу;
- хмарами;
- росою;
- погодою;
- хмарами;
- сонцем і довготою дня;
- красою навколишньої природи. • Сонце висушує предмети.
• Захисна фарба коника.
• Чарівник лимон.
• Живий пісок.
• Сила сонячного променя.
• Сила повітря.
• Повітря невидимий.


МІСЯЦЬ ПРАЦЯ У ПРИРОДІ
ЧЕРВЕНЬ Наведення порядку на городі. Полив грядок на городі. Прополка в квітнику. Допомога малюкам у роботі на городі. Вирівнювання лунок дерев і чагарників. Прибирання території після дощу. Допомога дітям молодшої групи у прибиранні ділянки. Прополювання клумб. Розпушування землі навколо рослин на городі.
ЛИПЕНЬ Полив квітника. Прополка грядок на городі. Прибирання в куточку лісу. Допомога малюкам у прополювання грядок. Прибирання доріжок біля ділянки. Допомога малюкам у прибиранні ділянки. Розпушування землі навколо рослин на городі. Прополка бур'янів у квіткових клумбах.
СЕРПЕНЬ Рівняння грядок на городі. Приведення в порядок клумби з квітами (підправити бордюр, прополоти з грядок бур'яни, розпушити землю). Наведення порядку на ділянці. Наведення порядку в клумбах. Прибирання городу після збору врожаю (висмикування бадилля, прибирання листя). Підготовка городу до зими, перекопування.


Образотворча діяльність


ЧЕРВЕНЬ

Вид організованої діяльності
ТЕМА
МЕТА
1-Я ТИЖДЕНЬ
МАЛЮВАННЯ «Веселе літо» (колективне) Малювання простих сюжетів з передачею рухів, взаємодій і відносин між персонажами.
ЛІПЛЕННЯ «Вылепи що хочеш» Розвивати вміння самостійно замислюватися зміст роботи і доводити задум до кінця, використовуючи різноманітні прийоми ліплення.
2-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Сонечко, одягнися!» (декоративне) Малювання сонечка за мотивами декоративно-прикладного мистецтва та книжкової графіки. Розвивати уяву, виховувати інтерес до народного мистецтва.
АПЛІКАЦІЯ «Сонечко, усміхнись!» (декоративне) Створення багатобарвних аплікативного образів сонця з паперових квадратів, складених двічі по діагоналі (з різною формою променів).
3-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Чим пахне літо?» Створення оригінальних композицій з флакона з ароматом, його аппликативной форми і малюнка з елементами письма; розвиток синестезії (межсенсорных зв'язків).
ЛІПЛЕННЯ «Річний килим» (плетіння з джгутиків) Ліплення килимка з джгутиків різного кольору способом простого переплетення; пошук аналогій між різними видами народного мистецтва.
4-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Я малюю море...» Створення образу моря різними нетрадиційними техніками: експериментування з різними художніми матеріалами та інструментами.
АПЛІКАЦІЯ «Зграйка дельфінів» Самостійне творче відображення уявлень про морських тварин різними зображувально-виразними засобами (симетричні силуети).

ЛИПЕНЬ

Вид організованої діяльності
ТЕМА
МЕТА
1-Я ТИЖДЕНЬ
МАЛЮВАННЯ «Мій улюблений Туапсе» Самостійне і творче відображення уявлень про своєму місті різними зображувально-виразними засобами.
АПЛІКАЦІЯ «Наше місто» (колективна композиція) Вирізання будинків з паперу, складеної двічі навпіл; складання панорами з частковим накладенням елементів.
2-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Пісочний місто» Знайомство з нетрадиційним напрямком образотворчого мистецтва - малювання піском.Розвивати уяву, виховувати інтерес до нового виду мистецтва.
ЛІПЛЕННЯ «Муравьишки у мурашнику» (пап'є-маше) Знайомство з новою технікою пап'є-маше (ліпленням з паперової маси); розвиток дрібної моторики.
3-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Фантастичні квіти» Малювання фантазійних квітів за мотивами екзотичних рослин; освоєння прийомів видозміни і декорування пелюсток та віночків.
АПЛІКАЦІЯ «Нарядні метелики» Вирізання силуетів метеликів з паперових квадратів або прямокутників, складених навпіл, і оформлення за своїм бажанням.
4-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Загадки з грядки» Малювання овочів за їх опису в загадках та жартівливому вірші; розвиток уяви.
ЛІПЛЕННЯ «Вітамінний натюрморт» Ліплення фруктів і ягід з солоного тіста; створення об'ємних композицій; ознайомлення з натюрмортом.

СЕРПЕНЬ

Вид організованої діяльності ТЕМА МЕТА
1-Я ТИЖДЕНЬ
МАЛЮВАННЯ «Придумай знак з правилами поведінки в лісі»
Самостійне і творче відображення уявлень про правила поведінки на природі, про небезпеку багать для навколишнього середовища і для власного здоров'я різними зображувально-виразними засобами.
ЛІПЛЕННЯ «Різнобарвний светофорик» Освоєння скульптурного способи ліплення; розвиток почуття форми і пропорції. Закріплення знань правил дорожнього руху.
2-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Моя сім'я» Відображення в малюнку особистих вражень про життя і традиції своєї родини. Розвиток творчої уяви.
АПЛІКАЦІЯ «Дружні хлопці» Складання колективної композиції; розширення образотворчих і смислових можливостей стрічкової аплікації.
3-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «Веселий клоун» Малювання виразною фігури людини в контрастному костюмі - в русі і з передачею міміки (усмішка, сміх).
ЛІПЛЕННЯ «Казкові чоловічки» Ліплення фігури людини різної форми: дівчинка з конуса, хлопчик з циліндра; передача нескладних рухів.
4-Я ТИЖДЕНЬ МАЛЮВАННЯ «На зарядку ставай!» Малювання фігури людини, з характерним зміною положення рук під час фізичних вправ.
АПЛІКАЦІЯ «Кольорові долоньки» Вирізування по намальованому контуру (кисть руки); складання образів і композицій; «розшифровка» смислів. Розвиток уяви.


Вид організованої діяльності ТЕМА МЕТА
ЧЕРВЕНЬ
1 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «Іграшка-гойдалка» Закріплювати у дітей уміння працювати за викройкою; виховувати самостійність, ініціативу.
2 РУЧНА ПРАЦЯ «Шапочка з ріжками» Продовжувати вчити дітей майструвати вироби в техніці орігамі з квадрата, зігнутого по діагоналі.
3 РУЧНА ПРАЦЯ «Повітряний змій» Закріплювати вміння дітей виготовляти виріб в техніці орігамі з паперу, складеної по діагоналі.
4 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «Корабель» Закріпити прийоми конструювання; вдосконалювати вміння будувати в певній послідовності.
ЛИПЕНЬ
1 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «Вулиці міста» Розвивати у дітей уміння самостійно відбирати необхідний матеріал, для будівництва.
2 РУЧНА ПРАЦЯ «Стаканчик» Навчити дітей складати фігури шляхом послідовного згинання паперу навпіл по діагоналі.
3 РУЧНА ПРАЦЯ «Метелик» Продовжувати вчити дітей майструвати вироби в техніці орігамі. Розвивати окомір, дрібну моторику.
4 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «Кошик для овочів» Удосконалювати вміння робити іграшки з готовою викрійкою, акуратно надрізуючи і склеює їх.
СЕРПЕНЬ
1 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «Дорожні знаки» Вчити дітей виготовляти дорожні знаки для сюжетно-рольових ігор.
2 РУЧНА ПРАЦЯ «Сімейний альбом» Оволодіння різними способами дій з папером. Закріплювати вміння слідувати інструкціям педагога.
3 КОНСТРУЮВАННЯ
ВАННЯ «В деякому царстві...» Вчити дітей майструвати об'ємні вироби-іграшки з конусів без застосування шаблонів.
4 РУЧНА ПРАЦЯ «Коробочка кольорова» Закріплювати способи складання паперу. Розвивати конструктивну творчість.


ЧЕРВЕНЬ

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ РУХЛИВІ ІГРИ
«Добрі слова»
«Скажи по-іншому»
«Придумай сам»
«Назви три предмети»
«Моє хмара»
«Природа і людина»
«Так - ні»
«Вершки і корінці»
«Схожий - не схожий»
«Що росте у лісі?»
«Хто ж я?»
«Навпаки»
«Мисливець»
«Знайдіть, що опишу»
«Відгадайте, що за рослини»
«Назви комаха з потрібним звуком»
«Додай склад»
«Подорож»
«Літає - не літає»
«Повторюй один за одним»
«Назви тварина, комаха з потрібним звуком»
«Не помились» «Совушка»
«Кошенята і цуценята»
«Літаки»
«Лисиця в курнику»
«Стоп»
«Пташки і кіт»
«Бездомний заєць»
«Зайці і вовк»
«Мисливець і зайці»
«Козаки-розбійники»
«Красочки»
«Садівник»
«Картопля»
«Піжмурки»
«До названого дереву біжи»
«Мишоловка»
«Вудка»
«Гуси-лебеді».
ІГРИ-ЗАБАВИ:
«Дізнайся по звуку»
«Дізнайся не бачачи»
«Що змінилося»
«Незвичайні піжмурки»
«Встигни підхопити»
«Вважайте ногами».
РОСІЙСЬКА НАРОДНА КАЗКА:
«Вовк».


ЛИПЕНЬ

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ РУХЛИВІ ІГРИ
«Назви три предмети»
«Що це за птах»
«Закінчи речення»
«Хто знає, хай продовжить»
«Моє хмара»
«Гра в загадки»
«Схожий - не схожий»
«Третій зайвий»(рослини)
«Так - ні»
«Знайди, що опишу»
«Вершки - корінці»
«Хто більше знає»
«Мисливець»
«Що росте в лісі»
«Загадай, ми отгадаем»
«Хто ж я?»
«Що це за комаха»
«Знайдіть, що опишу»
«Хто, що літає»
«Кому що подобається»
«Розкажи без слів»
«Буває - не буває»(з м'ячем)
«Скажи, що ти чуєш»
«Що це таке»
«Що буде, якщо...» «Вудка»
«Пташки і кіт»
«Гуси-лебеді»
«Не залишайся на підлозі»
«Літак»
«Ведмідь і бджоли»
«Хто швидше до прапорця»
«Зроби фігуру»
«Мій веселий дзвінкий м'яч»
«Картопля»
«Мисливець і зайці»
«Хитра лисиця»
«Красочки»
«Садівник»
«Пальники»
«Ловишки»
«Карасі і щука»
«Совушка»
«Вовк у рові»
«Не попадися»
«Звукова ланцюжок»
«Вовк»
«Сороконіжка».
ІГРИ-ЗАБАВИ:
«Розвиваємо увагу»
«Що змінилося»
«Де звук»
«Незвичайні піжмурки»
«Встигни підхопити»
«Дізнайся по звуку».
КАЗАХСЬКА НАРОДНА ГРА:
«Хустка з вузликом».

СЕРПЕНЬ

ДИДАКТИЧНІ ІГРИ РУХЛИВІ ІГРИ
«Скажи, що ти чуєш»
«Коли це буває»
«Що за чим»
«Добре - погано»
«Що садять на городі?»
«Квіти»
«Хто де живе»
«Скажи слово з потрібним звуком»
«Хто більше придумає слів»
«Чи ти пам'ятаєш ці вірші...»
«Шукай»
«Скільки предметів»
«Стоп, паличка, зупинись»
«Так буває чи ні»
«Нагодуй тварина»
«Стук та стук, знайди слово, милий друг»
«Не лови гав»(комаха)
«Кому що потрібно»
«Хто ти?»
«Яка пора року»
«Де що можна робити»
«Відгадай комаха»
«Знайди собі пару»
«Придумай сам»
«Хто більше згадає»
«Придумай інше слово». «Ловишка, бери стрічку»
«Жаби і чапля»
«Голуб»
«Кенгуру»
«Не намочи ніг»
«Ведмідь і бджоли»
«Порожнє місце»
«Бульбашка»
«Струмки та озера»
«Півнячі бої»
«Замри»
«Сороконіжка»
«Зайці і вовк»
«Кошенята і цуценята»
«Знайди камінчик»
«Пісенька бабки»
«Знайди собі пару»
«Зграйка»
«Діти і вовк»
«Жаби»
«Впізнай рослину»
«Равлик»
«Вгадай, що спіймав»
«Пастка»
«Кіт на даху»
«Кухар»..
РОСІЙСЬКА НАРОДНА ГРИ:
«Голка, нитка, вузлик»
«Стадо»
«Блукаючий м'яч»
«Бджілки і ластівка»
«Капуста»
«Одягни шапку».


Художня література

ЧЕРВЕНЬ - ЛИПЕНЬ - СЕРПЕНЬ

Російські народні казки
«Микита Кожум'яка» (із збірки казок А. Афанасьєва);
«Надокучливі казки».

Зарубіжні народні казки
«Про мишеня, який був кішкою, собакою і тигром», інд., пер. Н. Ходзы;
«Як брати батьківський скарб знайшли», молд., обр. М. Булатова;
«Жовтий лелека», кит., пер. Ф. Ярлина.

Проза
Б. Житков «Білий будиночок», «Як я ловив чоловічків»;
Р. Снєгірьов «Пінгвінячий пляж», «До моря», «Відважний пінгвін»;
Л. Пантелєєв «Буква "ы"»;
М. Москвіна «Кроха»;
А. Мітяєв «Казка про трьох піратів».

Поезія
Я. Акім «Жаднюга»;
Ю. Моріц «Будиночок з трубою»;
Р. Сеф «Рада», «Нескінченні вірші»;
Д. Хармс «я бігав, бігав, бігав»;
Д. Чиарді «Про те, у кого три очі», пер. з англ. Р.Сефа;
Б. Заходер «Приємна зустріч»;
С. Чорний «Вовк»;
А. О.плещеєв «Мій садок»;
С. Маршак «Пошта».

Літературні казки
А. Волков «Чарівник Смарагдового міста» (глави);
О. Пройслера «Маленька Баба Яга», пер. з нім. Ю. Корінцю;
Дж. Родарі «Чарівний барабан» (з книги «Казки, у яких три кінця», пер. з італ. В. Константинової);
Т. Янссон «Про самому останньому в світі драконі», пер. зі швед. Л. Брауде;
«Капелюх чарівника», пер. Ст. Смирнова;
Г.Сапгир «Небилиці в особах», «Як жабу продавали»;
Л. Петрушевська «Кіт, який вмів співати»;
А. Мітяєв «Казка про трьох піратів».


Робота з батьками

МІСЯЦІ ЗАХОДИ МЕТА ЗАХОДУ
ЧЕРВЕНЬ
1. Консультація для батьків «Здрастуй, літо».
2. Індивідуальні бесіди з батьками. Тема: «Головний убір» (про необхідність головного убору влітку).
3. Консультація для батьків«Перегревание.Солнечные опіки ».
4. Виставка дитячих робіт «Веселе літо».
5. Консультація для батьків «Страх води у дітей». Поширення педагогічних знань серед батьків, теоретична допомогу батькам у питаннях виховання дітей.
Збагачення педагогічних знань батьків про перегріванні й про сонячних ваннах.
Виставка дитячих малюнків та спільних виробів батьків і дітей.

ЛИПЕНЬ
1. Виставка дитячих робіт
«З днем народження Туапсе!».
2. Консультація для батьків «Енциклопедія пісочного людини ».
3. Індивідуальні бесіди з батьками. Тема: «Використання природних факторів для загартовування дітей влітку».
4. Консультація для батьків «Вітамінний кошик».
5. Консультація для батьків «Чим зайняти дітей влітку». Ознайомлення батьків з основними факторами, що сприяють зміцненню та збереженню здоров'я дошкільнят в літній період.
Привернення уваги батьків до питань про вітамінах, про правильному їх використанні.
Виставка дитячих малюнків.

СЕРПЕНЬ
1. Виставка дитячих робіт
«Щоб не було біди...».
2. Консультація для батьків «Я сам ».
3. Індивідуальні бесіди з батьками. Тема: «Можливі форми спільного відпочинку батьків і дітей».
4. Консультація для батьків «Літо і безпека ваших дітей».
5. Фотовиставка
«Тато, мама, я - дуже дружна сім'я». Реалізація єдиного виховного підходу при навчанні дітей правилам безпеки в дитячому саду і будинку.
Активізація педагогічних знань батьків.
Активізація залучення батьків в роботу дитячого садка. Розвиток позитивних взаємин батьків і працівників ДНЗ.
Категорія: Планування. Розробки | Додав: gook11olga
Переглядів: 815 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:21:25


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА