Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Четвер, 24.05.2018, 10:12  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [275]
Планування. Розробки [274]
Дидактичний матеріал [173]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [33]
Музична скарбничка [66]
Аплікація [27]
Малювання [39]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [54]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [70]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [17]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [18]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 561
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 9
Гостей: 9
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5850    
Нових за місяць: 48    
Нових за тиждень: 11    
Новых вчора: 3    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 142
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5696    
» З них    
Хлопців: 844    
Дівчат: 5006    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

LESYA(40), Olga2522(57), Мира2846(34), galina27(33), tanjagrosu(34), sadovskaya(52), MLIN5(38)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Планування. Розробки

Конспект заняття з логіко-математичного розвитку дітей у ІІ молодшій групі Тема. На допомогу Лісовичку
02.05.2018, 18:50
Конспект заняття з логіко-математичного розвитку дітей у
ІІ молодшій групі
Тема. На допомогу Лісовичку
Програмовий зміст: вчити дітей орієнтуватися на демонстраційній карті, будувати предмети з рахівних паличок та геометричних фігур, вирішувати елементарні математичні задачі. Формувати вміння порівнювати предмети за висотою. Закріпити уявлення дітей про геометричні фігури, знання основних кольорів: зелений, червоний, синій, жовтий; рахунок до трьох. Закріпити поняття «маленький-великий», «високий - низький», «порівну». Розвивати мислення, увагу, образну пам'ять, зв'язне мовлення, фонематичний слух, дрібну моторику пальців рук.
Матеріал:демонстраційний: макети дерев,мішечки із завданнями, коврик з латочками у вигляді геометричних фігур, машина з геометричних фігур; роздатковий: рахівні палички, смужки для рахунку, по 2 зайчика та по 2 морквинки на кожну дитину, 3 їжачка різних за розміром, демонстраційна карта, лісовичок.
План заняття
І. Вступна частина: привітання, організація дітей
1.Мотивація: подорож до лісу на допомогу Лісовичку
2.Дидактична гра «Залатай килимок»
ІІ. Основна частина
1.Дидактична гра « Зроби автомобіль» (робота з геометричними фігурами)
2.Дидактична гра «Розстав за зростом» (Суперечка у родині їжачка)
3.Фізкультхвилинка
4. Дидактична гра «Побудуй будиночок для білочки»
5. Дидактична вправа « Порахуй зайчиків та морквинки»
ІІІ. Заключна частина
1.Робота з демонстраційною картою ( Допоможи Лісовичку потрапити до Зайчика)
2.Підсумок
Хід заняття
І. Вступна частина: привітання, організація дітей.
- Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхнвться всі гостям,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
Роздається телефонний дзвінок. На екрані телефона висвічується фото лісовичка.
– Добрий день малята! Я лісовичок і хочу звернутися до вас по допомогу. Я вирішив завітати в гості до зайчика але загубив карту з дорогою до його нірки і ніде не можу її знайти. Чи не погодитеся ви мені допомогти?
– Дітки ми допоможемо Лісовичку?
– Тоді вирушайте до лісу, а допоможе вам у цьому моя чарівна посилка.
Стукіт у двері і на порозі з'являється посилка.
– Дітки погляньмо, що нам прислав Лісовичок.
– Це схоже на чарівний килимок, який допоможе нам потрапити в ліс, але він якийсь дивний. Ой, мабуть Лісовичок ним довго не користувався і у килимку утворилися дірочки, давайте ми з вами його полагодимо.
Дидактична гра «Залатай килимок»
На великому полотні зроблені отвори різні за розміром у вигляді геометричних фігур (круг, квадрат, трикутник,). Діти «латають» килимок різнокольоровими фігурами та називають їх.
– Сашо, яку фігуру ти взяла? А якого вона кольору?
– Ой які ви молодці, а зараз ставайте ніжками на килимок і заплющуйте оченята ми вирушаємо в дорогу!
Звучить аудіо запис чарівні мелодії.
ІІ. Основна частина.
– Погляньте, де ми з вами опинилися? – Правильно, а скільки дерев у лісі? Молодці, але у нашому лісі є одне незвичайне дерево, погляньте на нього. На ньому висять мішечки із завданнями і нам потрібно їх виконати за кожне виконане завдання ми отримаємо фрагмент карти для Лісовичка. Сідайтеся зручніше і ми почнемо.
Вихователь знімає перший мішечок і дістає з нього геометричні фігури ( 1 великий квадрат, 3 маленьких круга, 1 прямокутник)
Дидактична гра « Зроби автомобіль»
– Дітки, що це таке? – А що можна побудувати з цих фігур? – Тоді давайте спробуємо. ( вихователь викликає дітей до мольберту і вони складають автомобіль).– А навіщо потрібен автомобіль? – А як говорить машина?– Молодці, ви такі розумники ось і перший фрагмент карти. Рушаймо далі.
Вихователь знімає другий мішечок і дістає з нього маленького їжачка. Погляньте малята хто це? – Так це їжачок і він почав вередувати , ні мама, ні тато його не можуть заспокоїти. Він говорить що найстарший у родині, давайте ми з вами вирішимо їхню суперечку. Сідайте за столики.
Візьміть їжачків і викладіть їх від найвищого (тата) до найменшого (синочок). – В як ви здогадалися хто за ким має стояти? – Так правильно треба їжачків накласти одного на одного. – Скільки всього їжачків у родині? Давайте порахуємо? Ось і наступний фрагмент карти ви впоралися ще з одним завданням, молодці!
– А зараз треба нам трішки відпочити.
Діти виконують під музичний супровід фізкультхвилинку.
Раз, два, три, чотири —
Наші руки, ніби крила.
(Діти змахують руками),
Полетіли, полетіли,
Раз — присіли,
два — присіли.
(Присідають).
На рахунок: раз, два, три
Пострибаєм разом ми.
А скажу: чотири, п'ять —
Наші ніжки побіжать.
– Добре всі ми відпочили і за справу узялися! Ось і наступне завдання.
Вихователь дістає з мішечка рахівні палички та білочку.
Дидактична гра « Побудуй будиночок»
Малята у нашої білочки зламався будиночок а вже скоро зима давайте спробуємо його полагодити.
За допомогою рахівних паличок діти будують будиночок для білочки.
– Дітки на на які геометричні фігури схожі частини нашого будиночка?
– Молодці погляньте,які гарні будиночки у вас вийшли і ви відкрили ще шматочок карти.
– А ось і останній мішечок у нас залишився.
Вихователь дістає з мішечка зайчиків та морковки. – Дітки хто це? – А які вушка у зайчика? – Який хвостик? – Так правильно. Зайчики дуже зголодніли давайте ми з вами їх погодуємо.
Дидактична вправа «Порахуй зайчиків та морквинки»
Покладіть перед собою смужечку, вгорі на смужці викладіть одного зайчика, а внизу дві морквинки. – Кого більше зайчиків чи морквинок? – А як зробити так щоб їх стало порівну? – Скільки всього зайчиків? – Скільки морквинок?
– Молодці ви впоралися з усіма завданнями і знайшли усі фрагменти карти для Лісовичка.
ІІІ. Заключна частина
– Давайте тепер допоможемо Лісовичку все ж таки потрапити до Зайчика.
Робота з демонстраційною картою.
Вихователь пропонує дітям послухати як Лісовичок буде йти до Зайчика. Під час розповіді використовуються індивідуальні картки, які символічно ілюструють карту. Діти пересувають Лісовичка відповідно змісту.
Підсумок.
– Ой, які ви молодці, Лісовичок із Зайчиком вам дуже вдячні і хочуть дізнатися, які завдання ви виконували щоб їм допомогти.
– А скажіть мені будь ласка, що ми сьогодні з вами робили?
– А які геометричні фігури ми використовували?
- Скільки всього було їжачків?
– Ви у мене найкращі і гостям сподобалося як ви працювали, ви багато вже вмієте і знаєте і за це Лісовичок із Зайчиком приготували для вас сюрприз. Давайте попрощаємося з гостями і підемо поласуємо нашим сюрпризом.
Категорія: Планування. Розробки | Додав: Юлия7196
Переглядів: 52 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:10:12


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА