Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Вівторок, 19.06.2018, 23:58  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [275]
Планування. Розробки [274]
Дидактичний матеріал [173]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [33]
Музична скарбничка [66]
Аплікація [27]
Малювання [39]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [54]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [70]
Все для оформлення [472]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [17]
Екологічне виховання [16]
Адаптація дітей до ДНЗ [12]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [18]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 566
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5892    
Нових за місяць: 50    
Нових за тиждень: 6    
Новых вчора: 0    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 142
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5738    
» З них    
Хлопців: 845    
Дівчат: 5047    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

yulena(33), NaTa1087(24), keti(27), СЯО(35), ната5295(29), yankaivan(61), Sveta3307(28), sadik(19)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Екологічне виховання

КОНСПЕКТ ЗАНЯТТЯ "ВОДА - БЕЗЦІННИЙ ДАР"
02.05.2018, 18:46
Вода – безцінний дар природи
Програмовий зміст: узагальнити знання дітей про воду та її властивості; закріпити знання про те, де в природі є вода, чому вона потрібна для існування всього живого (міститься в продуктах харчування, повітрі, водоймищах, у людині, тваринах); активізувати знання про те, що вода перебуває в різних станах: твердому, газоподібному, рідкому, є розчинником; згадати прийоми очищення води; закріпити знання про тварин, для яких вода є рідною домівкою; учити дітей розуміти, що кожна крапля води є дорогоцінним даром природи, економити воду, від якої залежить щастя, здоров’я і добробут; ознайомити з традиціями освячення води; сформувати й закріпити уявлення про криницю; розвивати спостережливість, естетичні почуття, логічне мислення, уміння робити висновки, самостійно знаходити вихід з проблемної ситуації, використовуючи набуті знання про воду, рідну природу; виховувати майбутнього споживача води, любов до природи, уміння правильно поводитися у природі.

Матеріал: глобус, аудіозапис «Прогноз погоди», «Дощик і гроза», фішки визначення погоди, ліхтарик, парасолька, скляночки з піском, з водою, землею, краплинки, декорації: річка, калюжі, криниця, тин, пластикові звірята та їх домівки, відеоролик «Очищення води».

План заняття

I Вступна частина: привітання, загадка, організація дітей
1. Мотивація до пізнавальної активності: подорож на пошуки води
II Основна частина
1. Дидактична гра «Карта погоди»
2. Дослід 1: робота із зменшеною моделлю Землі
3. Дослід 2: з водою, піском та землею
4. Дидактична гра «У пошуках води»
5. Фізкультхвилинка
6. Дидактична гра «Хто де живе»
7. Перегляд відеоролика «Очищення води»
III Заключна частина
1. Зустріч з Господинею
2. Підсумок заняття





Хід заняття
I Вступна частина: привітання, загадка, організація дітей
1. Мотивація до пізнавальної активності: подорож на пошуки води
Добрий день, малята!
– Послухайте, будь ласка, загадку.
«Я і хмара і туман, і річка, і океан, і літаю, і біжу, і скляною вмію бути» (відповіді дітей)
– Так правильно – це вода. І сьогодні ми з вами станемо справжніми дослідниками і вирушимо у подорож на пошуки води. А допоможе нам у цьому Глобус-Чарівник, що перенесе нас у просторі й часі, куди забажаємо.
Але спочатку послухаємо прогноз погоди.
Звучить аудіозапис погоди.
«Сьогодні сонячно та вітряно. Температура повітря – 7˚С. У другій половині дня подекуди очікується сніг.»
II Основна частина
1. Дидактична гра «Карта погоди»
– Пригадайте, як називається професія людей, які спостерігають за погодою?
– Хто з вас хоче виконати сьогодні обов’язки синоптика і скласти карту погоди?
– А ми перевіримо чи нічого не забули позначити.
– Дітки, а хто такі дослідники?
– Вірно, це людина, яка досліджує певний об’єкт.
– А що таке глобус і чому він крутиться?
– Так правильно. Земля обертається навколо себе весь час. Вона ніби «танцює» біля Сонечка. Коли Земля повертається до Сонечка «обличчям» – у нас настає день, а коли «спиною» – ніч. Ми вночі не бачимо Сонечко, а бачимо зірки та Місяць. А щоб у цьому впевнитися ми з вами проведемо дослід.
2. Дослід 1: робота із зменшеною моделлю Землі
– Замість Сонечка візьмемо ліхтарик і почнемо обертати наш глобус. Дивимось на те, що відбувається.
– Який ми зробимо висновок?
Вихователь показує глобус.
– Подивіться і скажіть: чого на Землі більше – води чи суходолу? Доведіть.
– Наш глобус зупинився.
Крапля раз, крапля два –
Дощик землю полива,
Хай гарненько виростає
Після дощику трава!
– Ой, здається починається дощик.
Звучить аудіозапис «Дощик і гроза».
– Усі ховайтесь під парасолькою!
– Якою стала Земля після дощу? Чому?
– Давайте ми проведемо з вами дослід і перевіримо на якому грунті не буває грязюки.
3. Дослід 2: з водою, піском та землею
Візьмемо скляночки із землею і скляночку з піском та поллємо водою, наче це дощ.
– Подивіться де вода просочується швидше?
– Який ми зробимо висновок?
– Де ви могли це бачити?
( діти роздивляються, висловлюють свої припущення)
– Погляньте дощик пройшов і розгубив свої краплинки.
Діти збирають краплинки.
4. Дидактична гра «У пошуках води»
Із запропонованих картинок обрати тільки ті, що означають чи доводять нам, що це – вода.
– А чому ви виклали картинку «лід»?
– Незрозуміло, до чого тут «сльози»?
– Обережно, після дощу залишились калюжі. Якщо пригріє сонечко, що стане з калюжами?
(відповіді дітей)
5. Фізкультхвилинка
Промайнула лише мить –
Дощик з неба крапотить.
Ми присіли під кущем,
Щоб не змокнуть під дощем,
Мить – і сонце засіяло,
Все навколо чисте стало.
Тягнемо руки до небес:
Нас зігрій і світ увесь.
– Мандруємо далі за допомогою нашого Глобуса – Чарівника.
– Дивіться, ми опинилися у горах. Скрізь лежить сніг. Холодно! Ось пригріло сонечко.
– Що відбувається зі снігом?
– Що утворилося?
– Струмочки тонесенькі. Вони збігають з гори, більшають, з’єднуються, це вже не струмочок, а річка. Ходімо вздовж річки. Необхідно йти повільно, щоб побачити все цікаве.
Немає ліпшої краси,
Ніж рідні річки та ліси,
Пташки співучі, дикі звірі.
Ласкавий вітер, зорі сині –
Все це – багатство нашого народу,
Що називається природа!
6. Дидактична гра «Хто де живе»
Ці звірята заблукали їм треба допомогти потрапити до домівок:
– Де домівка жаби?
– А де живе корова?
– Ведмідь – це яка тварина?
– Назвіть тварин, для яких вода є рідною домівкою
– Якою є вода в річці? Солоною чи прісною? Сонечко припікає. Спекотно. Нап’ємося водички з річки? Чому не можна?
7. Перегляд відеоролика «Очищення води»
– Процес очищення води дуже складний та тривалий. Для того щоб отримати чисту питну воду, на очищення витрачаються великі кошти. Працює підприємство «Водоканал», що є в кожному місті.
– Які прийоми очищення води вам відомо? (відповіді дітей)
– Воду потрібно берегти, економити.
Крап – крап – тече водичка,
Крап – крап – помиємо личко,
Крап – крап – поп’єш води –
Кран скоріше закрути.
Воду даремно не лий,
Дорожити нею вмій!
– Діти, де в природі є вода і чому вона потрібна для існування всього живого?
(відповіді дітей)
– А нам вже час у путь. Озирніться навколо, куди це ми потрапили?
III. Заключна частина
1. Зустріч з Господинею
– Нас зустрічає господиня.
Господиня: Прошу вас гості дорогі, на моє подвір’я. Рада вас бачити!
Вихователь: Ми вітаємо тебе, Господине! Ми йшли з далеку, стомились. Будь ласка, дайте водички напитись!
Господиня: Прошу вас до моєї криниці!
Ой люба кринице, дай нам водиці,
Щоб здоров’я мати, людей шанувати.
– Якою на смак є вода з моєї криниці?
– Воду освячують у церкві сріблом ще на Стрітення, Різдво. Її зберігають, адже вірять: якщо окропити хату свяченою водою, з хати зникне лихе. Якщо дати хворому попити або вмити його, він почне одужувати. Освячена вода захистить людину й тварину від поганого ока.
Вихователь: Який ми зробимо висновок?
– Дякуємо тобі, Господине! Ми знайшли чисту водицю, але нам уже час повертатися до дитячого садка.
Господиня дає глечик води з криниці.
– Якщо б на всьому світі не стало вмить води,
То не було би більшої для всіх біди.
Щоб чиста та цілюща вода була завжди,
Як скарб безцінний ми її повинні берети!
– Без води в’яне квітка, страждає звір, замовкає пташка. Усе живе потребує води. Кожна її крапля є коштовним даром природи. Вода напуває землю, а земля годує людину.
2. Підсумок заняття
– Дітки, що нового ми сьогодні дізналися?
– Де ми сьогодні з вами побували?
– Чи сподобалася вас подорож?
– Де чисте повітря,
Джерельна вода,
Там буде здоров’я –
Відійде біда!
Категорія: Екологічне виховання | Додав: Юлия7196
Переглядів: 43 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:23:58


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА