Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Понеділок, 25.09.2017, 11:48  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [231]
Планування. Розробки [264]
Дидактичний матеріал [156]
Ділова документація [67]
Сторінка психолога [31]
Музична скарбничка [60]
Аплікація [26]
Малювання [37]
Ліпка [16]
Розробки з фізкультури [48]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [32]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [69]
Все для оформлення [473]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [11]
ОБЖД [16]
Екологічне виховання [15]
Адаптація дітей до ДНЗ [11]
Національно-патріотичне виховання [18]
Народознавство [16]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 507
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 5
Гостей: 5
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 5208    
Нових за місяць: 151    
Нових за тиждень: 26    
Новых вчора: 7    
Нових сьогодні: 0    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 129
     Перевірених: 1         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 5067    
» З них    
Хлопців: 761    
Дівчат: 4447    
Нас відвідали:


Нові учасники

Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

Кирик(58), нікнейм(39), fizzik(32), vasja8130(35), 55555(28), Маруся(34), oksanochkagrishina(25), pavlyuk2010(26), kepeshchyk-tania20(29), Евгений9982(30), tamaravolynec(46), казюня(27), karinchik2509(27), Світлячок(32)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Екологічне виховання

Картотека ігор з екології
02.11.2015, 21:03
Пластична гра "Танець метеликів"

До цієї гри ви можете спільно з дітьми скроїти і розфарбувати "одіяння" метелики, тобто її крила, з цупкого паперу. Діти, вбравшись метеликами, то повільно і плавно, то рвучко і швидко зображують політ метелика.
Чия птах, відлетить далі?
Діти шикуються по одній лінії і по команді запускають свою паперову птицю. Виграє той, чия птиця далі всіх полетіла.

Журавлі-журавлі

Ватажок журавлиной зграї, який вибирається лічилки, співає або говорить речитативом наступні слова: "Журавлі, журавлі, вигніться дугою". Усі гравці в процесі розміреним ходьби шикуються дугою, тримаючи руки, як крила. Ватажок, прискорюючи темп, продовжує: "Журавлі, журавлі, зробивши мотузкою". Діти швидко, не від-пускаючи рук, перебудовуються в одну колону за ватажком, який все прискорює кроки по темпу пісні. "Журавлі-журавлі, звивається, як змія!" - Низка дітей робить плавні зигзаги. Ватажок співає далі "Змія, загортають у кільце", "Змія випрямляється" і т. д. Вправи виконуються у все зростаючому темпі, перехідному в біг, до тих пір, поки низка зруйнується. Коли грають заплутаються, гру починають знову.

Ластівки і мошки

Гравці - мошки - літають по галявині і наспівують:

Мошки літають!
Ластівку не помічають!
Жу-жу! Жу-жу!
Зу-зу! Зу-зу!
Ластівка сидить у своєму гнізді і слухає їх пісеньку. Після закінчення пісні ластівка каже: "Ластівка встане, мошку зловить!" З останніми словами вона вилітає з гнізда і ловить мошок. Спійманий граючий стає ластівкою, гра повторюється. Мошкам слід літати по всьому майданчику.

Зобрази

Попросіть дітей зобразити: звук вітру, що породжується бурею; звук хмар, підганяються вітром; звук великого пухнастого про лаку. Наведіть дітям народні прикмети:
Купчасті хмари - до вечора дощ буде.
Низькі хмари - до дощу.

Птах без гнізда

Гравці діляться на пари і встають у велике коло на деякій відстані один від одного. Той, хто в парі стоїть ближче до кола, - гніздо, другий за ним - птах. У центрі кола креслять невеликий гурток - там водить. Він вважає: "Раз ..." - гравці, що зображують гнізда, ставлять руки на поле. "Два ..." - гравець-птиця кладе руки на плечі попереду стоїть, тобто птах сідає в гніздо. "Три ..." - птахи вилітають з гнізда і літають по всьому майданчику. За сигналом ведучого: «Всі птахи по до мам!" кожен птах прагне зайняти свій будинок-гніздо, тобто встати за гравцем-гніздом і покласти йому руки на плечі. Одночасно ведучий прагне зайняти одне з гнізд. При повторенні гри діти міняються ролями. Птахи вилітають тільки на рахунок "три". Ведучий не повинен виходити за межі малого кола, поки птахи літають по майданчику.

Харчові ланцюжки на лузі

Мета: Закріпити знання дітей про харчові зв'язках на лузі.
Правила гри: Дітям лунають картки з силуетами мешканців луки. Діти розкладають, хто ким харчується.
Рослини - гусениця - птах
Злакові трави - гризуни - змії
Злакові трави - миша - хижі птахи
Трава - коник - лугові птиці
Комахи та їх личинки - кріт - хижі птахи
Попелиця - сонечко - куріпка - хижі птахи
Трави (конюшина) - джміль

Харчові ланцюжки водойми

Мета: Закріпити знання дітей про харчових ланцюгах водойми.
Правила гри: Вихователь пропонує силуети мешканців водойми і просить дітей викласти, хто кому необхідний для живлення. Діти викладають картки:
Комар - жаба - чапля
Черв'ячок - рибка - чайка
Водорості - равлик - рак
Ряска - мальок - хижа риба

Харчові ланцюжки в лісі
Мета: Закріпити знання дітей про харчових ланцюгах в лісі.
Правила гри: Вихователь роздає картки з зображенням рослин і тварин і пропонує викласти харчові ланцюжки:
Рослини - гусениця - птахи
Рослини - мишка - сова
Рослини - заєць - лисиця
Комахи - їжаки
Гриби - білки - куниці
Лісові злаки - лось - ведмідь
Молоді пагони - лось - ведмідь

З чим не можна в ліс ходити?

Мета: Уточнення і закріплення правил поведінки в лісі.
Правила гри: Вихователь викладає на стіл предмети або ілюстрації із зображенням рушниці, сокири, сачка, магнітофона, сірників, велосипеда ... Діти пояснюють, чому не можна брати ці предмети в ліс.
Що було б, якщо з лісу зникли ...
Вихователь пропонує прибрати з лісу комах:
- Що б сталося з іншими жителями? А якби зникли птахи? А якби пропали ягоди? А якби не було грибів? А якби пішли з лісу зайці?
Виявляється, не випадково ліс зібрав своїх мешканців разом. Усі лісові рослини і тварини пов'язані один з одним. Вони один без одного не зможуть обходитися.

Якого рослини не стало?

На столик виставляється чотири або п'ять рослин. Діти їх запам'ятовують. Вихователь пропонує дітям закрити очі і прибирає одне з рослин. Діти відкривають очі і згадують, яка рослина стояло ще. Гра проводиться 4-5 разів. Можна з кожним разом збільшувати кількість рослин на столі.

Де що зріє?

Мета: вчити використовувати знання про рослини, порівнювати плоди дерева з його листям.
Хід гри: на фланелеграфе викладаються дві гілки: на одній - плоди і листя однієї рослини (яблуня), на іншій - плоди і листя різних рослин (наприклад, листя агрусу і плоди груші). Вихователь ставить запитання: «Які плоди дозріють, а які ні?» Діти виправляють помилки, допущені в складанні малюнка.

Вгадай, що в руці?

Діти стоять, вишикувавшись в коло, руки тримають за спиною. Вихователь розкладає в руки дітям муляжі фруктів. Потім показує один з фруктів. Потім показує один з фруктів. Діти, які визначили у себе такий же фрукт, по сигналу підбігають до вихователя. Дивитися на те, що лежить в руці, не можна, предмет потрібно дізнаватися на дотик.

Квітковий магазин

Мета: закріплювати вміння розрізняти кольори, називати їх швидко, знаходити потрібний квітка серед інших. Навчити дітей групувати рослини за кольором, складати красиві букети.
Хід гри: Діти приходять в магазин, де представлений великий вибір кольорів.
Варіант 1.
На столі піднос з різнокольоровими пелюстками різної форми. Діти вибирають сподобалися пелюстки, називають їх колір і знаходять квітка, відповідний обраним пелюсткам і за кольором і формою.
Варіант 2.
Діти діляться на продавців і покупців. Покупець повинен так описати обраний ним квітка, щоб продавець, відразу здогадався, про яке квітці йде мова.
Варіант 3.
З квітів діти самостійно складають три букета: весняний, літній, осінній. Можна використовувати вірші про квіти.

Розподіл плодів за кольором

Вихователь пропонує дітям розподілити плоди за кольором: на одне блюдо покласти плоди з червоним відтінком, на інше - з жовтим, а на третє - з зеленим. Ігровий персонаж (наприклад, Віні-Пух) теж бере участь у цьому і робить помилки: наприклад, жовту грушу кладе до зелених плодам. Вихователь і діти доброзичливо і делікатно вказують на помилку ведмедика, називають відтінки кольору: світло-зелений (капуста), яскраво-червоний (помідор) і т.д.

Розподіл плодів за формою і смаку

Вихователь пропонує дітям розкласти плоди інакше, за формою: круглі - на одне блюдо, довгасті - на інше. Після уточнення дає дітям третє завдання: розподілити плоди за смаком - на одне блюдо покласти плоди солодкі, на інше - несолодкі. Вини-Пух радіє - він любить все солодке. Коли розподіл закінчується, він ставить блюдо з солодкими плодами до себе: «! Я дуже люблю мед і все солодке» «Віні-Пух, хіба це добре все найсмачніше брати собі? - Каже вихователька. - Діти теж люблять солодкі фрукти і овочі. Ідіть мити руки, а я розріжу фрукти та овочі і пригощу всіх ».

Вершки корешки

Діти сидять у колі. Вихователь називає овочі, діти роблять рухи руками: якщо овоч росте на землі, на грядці, діти піднімають кисті рук вгору. Якщо овоч росте на землі - кисті рук опускають вниз.

Дізнайся і назви

Педагог бере з кошика рослини і показує їх дітям. Уточнює правила гри: ось лежать лікарські рослини. Я буду показувати вам яку-небудь рослину, а ви повинні розповісти про нього все, що знаєте. Назвіть місце, де росте (болото, луг, яр) І наша гостя, Червона Шапочка, пограє і послухає про лікарські трави разом з нами. Наприклад, ромашку аптечну (квіти) збирають влітку, подорожник (збирають тільки листочки без ніжок) навесні й на початку літа, кропиву - навесні, коли вона тільки-тільки виростає (2-3 розповіді дітей)

Так чи ні

На всі питання ведучого можна відповідати тільки словами «так» чи «ні». Ведучий вийде за двері, а ми домовимося, яка тварина (рослина) ми йому загадаємо. Він прийде і буде нас питати, де живе ця тварина, яке воно, чим харчується. Ми йому будемо відповідати тільки двома словами.

Чудесний мішечок

У мішечку знаходяться: мед, горіхи, сир, пшоно, яблуко, морква і т.д. Діти дістають їжу для звірів, вгадують, для кого вона, хто чим харчується. Підходять до іграшок і пригощають їх.

Де сховалася рибка

Мета: розвивати вміння дітей аналізувати, закріплювати назви рослин, розширювати словниковий запас.
Матеріал: блакитна тканина або папір (ставок), кілька видів рослин, черепашка, паличка, корч.
Опис: дітям показують маленьку рибку (іграшку), яка «захотіла пограти з ними в хованки». Вихователь просить дітей закрити очі і в цей час ховає рибку за рослина або будь-який інший предмет. Діти відкривають очі.
«Як же знайти рибку?» - Запитує вихователь. - Зараз я розповім вам, куди вона сховалася. Вихователь розповідає, на що схожий той предмет, за яким «сховалася рибка. Діти відгадують.

Де сніжинки?

Діти йдуть хороводом навколо розкладених по колу карток. На картках зображені різні стани води: водоспад, річка, калюжа, лід, снігопад, хмара, дощ, пар, сніжинка, крапля і т.д.
Під час руху по колу вимовляються такі слова:
Ось і літо настало.
Сонце яскравіше засвітило.
Стало спекотніше припікати,
Де сніжинку нам шукати?
З останнім словом все зупиняються. Ті, перед ким розташовуються потрібні картинки, повинні їх підняти і пояснити свій вибір. Рух триває зі словами:
Нарешті, прийшла зима:
Холоднеча, хуртовина, холоду.
Виходьте погуляти.
Де сніжинку нам шукати?
Знову вибирають потрібні картинки, і пояснюється вибір.
Ускладнення: Лежать 4 обруча із зображенням чотирьох пір року. Діти повинні рознести свої картки по обручам, пояснивши свій вибір. Деякі картки можуть відповідати декільком порами року.

Назвіть рослину

Вихователь пропонує назвати рослини (третє праворуч або четверта зліва і т.д.). Потім умова гри змінюється («На якому місці бальзамін?» Тощо)
Вихователь звертає увагу дітей на те, що у рослин різні стебла.
- Назвіть рослини з прямими стеблами, з кучерявими, без стебла. Як потрібно доглядати за ними? Чим ще відрізняються рослини один від одного?
- На що схожі листя фіалки? На що схожі листя бальзаміну, фікуса і т.д.?

Чарівні екранчики

Мета: розвиток у дітей умінь впорядковувати предмети по властивості, розуміти умовність позначень, аналізувати, порівнювати предмети.
Матеріал: «Екран» з трьома «вікнами прорізами», в які вставляються стрічки з умовними позначеннями властивостей. Стрічки - смужки із зображенням предметів з різним ступенем вираженості властивостей (наприклад, яблуко велике, середнє і маленьке),
Правила і хід гри: вихователь або хто-небудь з дітей вставляє зображення предмета в першому «вікні». Пропонує підібрати «сімейку» - побудувати упорядкований ряд.
Наприклад: великий круг, потім середній, маленький; темна пляма - світле, зовсім світле і т.д.
На початку освоєння гри зміст конструюється спеціально: вибирається властивість, підбираються картинки з яскравим проявом даної властивості. Надалі можна використовувати зображення з декількома властивостями. Наприклад, у першому «вікні» червоне яблуко, у другому і третьому «вікнах» - різні за формою, кольором, розміром яблука. Діти обговорюють, як побудувати ряд, яке властивість вибрати.

Четвертий зайвий

Ви вже знаєте, що у нас не тільки комахи та птахи літають, але є й літаючі тварини. Щоб переконатися, чи не плутаєте ви комах з іншими тваринами, ми пограємо в гру «Четвертий зайвий»
1. заєць, їжак, лисиця, джміль;
2. трясогузка, павук, шпак, сорока;
3. метелик, бабка, єнот, бджола;
4. коник, сонечко, горобець, хрущ;
5. бджола, бабка, єнот, бджола;
6. коник, сонечко, горобець, комар;
7. тарган, муха, бджола, хрущ;
8. бабка, коник, бджола, сонечко;
9. жаба, комар, жук, метелик;
10. бабка, метелик, джміль, горобець.
Гра в слова

Я прочитаю вам слова, а ви подумайте, які з них підходять мурашки (шмелю, бджолі, таргану).
Словник: мурашник, зелений, пурхає, мед, увёртлівая, працьовита, червона спинка, пасіка, набридлива, вулик, волохатий, дзвенить, річка. Стрекоче, павутина, квартира, попелиці, шкідник, «літаючий квітка», стільники, дзижчить, хвоїнки, «чемпіон зі стрибків», пестрокрилая, великі очі, рудовусий, смугастий, рій, нектар, пилок, гусениця, захисне забарвлення, що відлякує забарвлення.
Варіант гри: які слова підходять до овочу (фрукту і т.д.)

Земля, вода, вогонь, повітря

Гравці стають у коло, в середині - ведучий. Він кидає м'яч кому-небудь із граючих, вимовляючи при цьому одне з чотирьох слів: земля, вода, вогонь, повітря. Якщо ведучий сказав «земля», той, хто спіймав м'яч, повинен швидко назвати того, хто мешкає в цьому середовищі; на слово «вода» грає відповідає назвою риб, на слово повітря - назвою птахів. При слові «вогонь» всі повинні кілька разів швидко повернутися кругом, помахуючи руками. Потім м'яч повертають водящему. Помиляється вибуває з гри.

Ходять крапельки по колу

Вихователь пропонує дітям пограти в цікаву і чарівну гру. Але для цього потрібно перетворитися на маленькі крапельки дощу. (Звучить музика, що нагадує дощ) вихователь вимовляє чарівні слова і гра починається.
Вихователь каже, що вона - мама Хмарка, а хлопці - її дітки крапельки, їм пора вирушати в дорогу. (Музика.) Крапельки стрибають, розбігаються, танцюють. Мама Хмарка показує, що їм робити.
Полетіли крапельки на землю ... Пострибаємо, пограємо. Нудно їм стало поодинці стрибати. Зібралися вони разом і потекли маленькими веселими струмочками. (Крапельки складуть струмок, взявшись за руки.) Зустрілися струмочки і стали великою річкою. (Струмочки з'єднуються в один ланцюжок.) Пливуть крапельки у великій річці, подорожують. Текла-текла річка і потрапила в океан (діти перебудовуються в хоровод і рухаються по колу). Плавали-плавали Крапельки в океані, а потім згадали, що мама хмаринка карала їм додому повернутися. А тут якраз сонечко пригріло. Стали крапельки легкими, потягнулися вгору (присіли крапельки піднімаються і витягають руки вгору). Випарувалися вони під променями сонечка, повернулися до мами Хмаринці. Молодці, крапельки, добре себе вели, перехожим за коміри не лізли, що не бризкалися. Тепер з мамою побудьте, вона без вас скучила.

Вгадай рослина

Зараз кожен з вас загадає кімнатна рослина, розповість нам про нього, не називаючи його. А ми за оповіданням отгадаем рослину і назвемо його.

Гра з м'ячем «Я знаю»

Діти стають у коло, в центрі - вихователь з м'ячем. Вихователь кидає дитині м'яч і називає клас об'єктів природи (звірі, птахи, риби, рослини, дерева, квіти). Дитина, що зловив м'яч, говорить: «Я знаю п'ять назв звірів» і перераховує (наприклад, лось, лисиця, вовк, заєць, олень) і повертає м'яч вихователеві.
Аналогічно називаються інші класи об'єктів природи.

Птахи, риби, звірі

Вихователь кидає м'яч дитині і вимовляє слово «птах». Дитина, що зловив м'яч, повинен підібрати видове поняття, наприклад «горобець», і кинути м'яч назад. Наступний дитина повинна назвати птицю, але не повторитися.
Аналогічно проводиться гра зі словами «звірі» і «риби».

Повітря, земля, вода
Вихователь кидає м'яч дитині і називає об'єкт природи, наприклад, «сорока». Дитина повинна відповісти «повітря» і кинути м'яч назад. На слово «дельфін» дитина відповідає «вода», на слово «вовк» - «земля» і т.д.
Можливий і інший варіант гри: вихователь називає слово «повітря». Дитина, що зловив м'яч, повинен назвати птицю. На слово «земля» - тварина, що живе на землі: на слово «вода» - мешканця річок, морів, озер і океанів.

Ланцюжок

У вихователя в руках предметна картинка із зображенням об'єкта живої або неживої природи. Передаючи картинку, спочатку вихователь, а потім кожна дитина по ланцюжку називає за однією ознакою даного об'єкта, так, щоб не повторитися. Наприклад, «білка» - тварина, дике, лісове, руде, пухнасте, гризе горіхи, стрибає з гілки на гілку і т.д.

Хто, де живе

У вихователя картинки із зображенням тварин, а у дітей - із зображеннями місць проживання різних тварин (нора, барліг, річка, дупло, гніздо і т.д.). Вихователь показує картинку із зображенням тварини. Дитина повинна визначити, де воно живе, і якщо збігається з його картинкою, «поселити» у себе, показавши картку вихователю.

Літає, плаває, бігає

Вихователь показує або називає дітям об'єкт живої природи. Діти повинні зобразити спосіб пересування цього об'єкта. Наприклад: при слові «зайчик» діти починають бігти (або стрибати) на місці; при слові «карась» - імітують пливе рибу; при слові «горобець» - зображують політ птаха.
Схожі - не схожі
Мета гри: розвивати у дітей уміння абстрагувати, узагальнювати, виділяти предмети, схожі за одним властивостям і відмінні за іншими, зіставляти, порівнювати предмети або зображення.
Матеріал: ігровий лист (екран) з трьома «вікнами-прорізами», в які вставляються стрічки з умовними позначеннями властивостей; стрічки-смужки з позначенням властивостей предметів. У перше і третє «вікно» вставляються смужки із зображенням предметів, в друге - смужка з позначенням властивостей.
Варіант 1. Дитині пропонується встановити «екран» так, щоб у першому і третьому вікні розмістилися предмети, що володіють властивістю, зазначеним у другому вікні. На початковому етапі освоєння гри властивість задається дорослим, потім діти самостійно можуть встановлювати вподобаний ознака. Наприклад, перше вікно - яблуко, друге вікно - коло, третє вікно - м'яч.
Варіант 2. Одна дитина встановлює перше вікно, другий - вибирає і встановлює властивість, яким даний предмет має, третій - повинен підібрати предмет, відповідний до першого і другого вікна. За кожен правильний вибір діти отримують фішку. Після першого туру діти міняються місцями.
Варіант 3. Використовується на заключних етапах освоєння. Грати можна з великою групою дітей. Дитина загадує «загадку» - вибудовує в першому і третьому вікні зображення володіють загальною властивістю, при цьому друге вікно приховано. Інші діти здогадуються, чим зображені предмети схожі. Дитина, вірно назвав загальну властивість, отримує право відкрити друге вікно або згадати нову загадку.
Вибери потрібне
На Столі розсипані предметні картинки. Вихователь називає яке-небудь властивість або ознаку, а діти повинні вибрати якомога більше предметів, які цим властивістю володіють. Наприклад: «зелений» - це можуть бути картинки листочка, дерева, огірка, капусти, коника, ящірки і т.д. Або: «вологий» - вода, роса, хмара, туман, іній і т.д.
Гра-казка «Фрукти та овочі»
Наочний матеріал: картинки із зображенням овочів.
Вихователь розповідає:
- Вирішив одного разу помідор зібрати військо з овочів. Прийшли до нього горох, капуста, огірок, морква, буряк, цибулина, картопля, ріпа. (Педагог по черзі виставляє на стенд картинки із зображенням цих овочів) І сказав їм помідор: «Багато бажаючих виявилося, тому ставлю таку умову: в першу чергу в військо моє підуть лише ті овочі, у назві яких чутися такі ж звуки, що і в моєму назві - помідор ». - Як ви думаєте, діти, які овочі відгукнулися на його заклик? Діти називають, виділяючи голосом потрібні звуки: горох, морква, картопля, ріпа, огірок, і пояснюють, що в цих словах є звуки р, п, як у слові помідор. Картинки із зображенням названих овочів вихователь пересуває на стенді ближче до помідору.
Проводить помідор різні тренування з горохом, морквою, картоплею, ріпою. Добре їм! А інші овочі засмутилися: звуки, з яких складаються їх назви, ніяк не підходять до звуків помідора, і вирішили вони просити помідора змінити умову. Помідор погодився: «Будь по-вашому! Приходьте тепер ті, у назві яких стільки ж частин, скільки і в моєму назві ».
- Як ви думаєте, діти, хто тепер відгукнувся?
Спільно з'ясовується, скільки частин у слові помідор і в назві залишилися овочів. Кожен відповідальний детально пояснює, що в словах помідор і, наприклад, капуста однакову кількість складів. Картинки із зображенням цих рослин також пересуваються у бік помідора.
- Але ще більше засмутилися цибулю і буряк. Як ви думаєте, діти, чому? Діти пояснюють, що кількість частин в назві не таке, як у помідора, і звуки не збігаються.
- Як допомогти їм. Хлопці? Яке нову умову міг би запропонувати їм помідор, щоб і ці овочі увійшли в його військо?
Вихователь повинен підвести дітей до того, щоб вони самі сформулювали такі умови: «Хай приходять ті овочі, у назві яких наголос у першій частині» або «Приймаємо до війська тих, у назві яких чутися однакові звуки (цибуля, буряк)». Для цього він може запропонувати дітям послухати і порівняти, де наголос в останніх словах - назвах овочів, порівняти їх звуковий склад.
- Всі овочі стали воїнами, і прикрощів більше не було! - Укладає вихователь.
Бережи природу
На столі або набірному полотні картинки, що зображують рослини, птахів, звірів, людини, сонця, води і т.д. Вихователь прибирає одну з картинок, і діти повинні розповісти, що станеться з рештою живими об'єктами, якщо на Землі не буде захованого об'єкта. Наприклад: прибирає птицю - що буде з іншими тваринами, з людиною, з рослинами і т.д.
Дві кошика
На столі муляжі або картинки овочів і фруктів. Діти повинні їх розкласти на два кошики. При цьому предмети можуть ділитися не тільки за належністю до фруктів або овочів, але і за кольором, формою, твердості - м'якості, смаку або навіть запаху.
Біжи в будинок, який назову
Мета: Знайти дерево за описом.
Ігрове правило: Близько одного і того ж дерева довго стояти не можна.
Опис: Гру проводять по типу «ловишка». Кого-кого з дітей призначають ловишка, всі інші тікають від нього і рятуються близько названого вихователем дерева, наприклад, близько берези. Дітям можна перебігати від однієї берези до іншої. Той, кого зловить ловишка, стає ведучим.
При повторенні гри назва дерева кожен раз змінюють.
Опиши, я відгадаю
Мета: Вчити дітей класифікувати овочі та фрукти за їх ознаками.
Ігрові правила: Не можна називати те, що описують. Відповідати на запитання вихователя слід чітко і виразно.
Обладнання: овочі та фрукти розкладають на столі. Стілець вихователя ставлять таким чином, щоб рослини йому не було видно.
Опис: Вихователь каже дітям: «З овочів, що лежать на столі, виберіть один. Я буду питати, який він, а ви відповідайте. Тільки не кажіть його назва. Я спробую відгадати по вашим відповідям ».
Потім, він починає ставити питання в певній послідовності: «Який він форми? Скрізь як кулька? Ямки є? Якого кольору і т.д. »
Діти докладно відповідають на запитання. Після того, як хлопці розкажуть про характерні ознаки предмета, вихователь відгадує загадку.
Чи знаєш ти?
Мета: Збагачувати словниковий запас дітей назвами тварин, закріплювати знання моделей, вміння приймати участь у спільній грі.
Опис: Приготувати фішки: в першому ряду - звірі, у другому ряду - птахи, в третьому ряду - риби, в четвертому ряду - комахи.
Гравці по черзі називають спочатку звірів, потім птахів і т.д. і викладають при правильній відповіді фішку в ряд. Виграє гравець, який виклав правильно більшу кількість фішок.
Категорія: Екологічне виховання | Додав: Иринк@
Переглядів: 802 | Завантажень: 8 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:11:48


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Изображение - savepic.net — сервис хранения изображений
Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА