Каталог файлів | Мій профіль | Реєстрація | Вихід | Вхід                                                                                               Вівторок, 18.12.2018, 18:02  Гость  
Меню сайта

Категорії розділу
Атестація педпрацівників [21]
Методична література [285]
Планування. Розробки [279]
Дидактичний матеріал [178]
Ділова документація [68]
Сторінка психолога [34]
Музична скарбничка [67]
Аплікація [27]
Малювання [40]
Ліпка [18]
Розробки з фізкультури [57]
ПАМ'ЯТКИ МЕДСЕСТРИ [20]
Скарбничка медсестри [35]
Використання ІКТ в освітній діяльності [21]
Сценарії заходів [74]
Все для оформлення [464]
Цивільний захист [10]
АНКЕТИ психолога [1]
ПАМ'ЯТКИ психолога [8]
Правове виховання [12]
ОБЖД [21]
Екологічне виховання [17]
Адаптація дітей до ДНЗ [13]
Національно-патріотичне виховання [21]
Народознавство [19]
Фінансова звітність [4]

Батькам

Дітям

Для спілкування

Портфоліо

Програми онлайн

Наші партнери

Наш опрос
Оцініть мій сайт

Результат опроса Результати
Все опросы нашего сайта Архів опитувань

Всього проголосувало: 582
Обговорити на форумі

Cтатистика
Счетчики
Онлайн лист
Онлайн всього: 3
Гостей: 3
Користувачів: 0
» Зарег. на сайті    
Всього: 6207    
Нових за місяць: 36    
Нових за тиждень: 8    
Новых вчора: 0    
Нових сьогодні: 2    
» З них    
     Адміністраторів: 1         
     Модераторів: 0
Журналістів: 148
     Перевірених: 2         
Друзів: 10
Звичайних юзерів: 6046    
» З них    
Хлопців: 881    
Дівчат: 5326    
Нас відвідали:


Шукають по сайту

Вітаємо!
Сьогодні День народження у користувачів сайту:

adik(30), анечка(42), $marina$(43), galinadmuterko85(33), ivanishin_2004(41), Аллуня(48), bazjo_tetyana(22), Антоніна(50), xxx18121991(27), tina0674(0), tonya(50)


Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Підтримка сайту
Этот сайт защищен «Site Guard»

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Головна » Файли » Адаптація дітей до ДНЗ

Ігрові техніки для адаптації
05.11.2018, 20:56
Ігрові техніки, що сприяють процесу адаптації
Реалізація ігрових технік полегшить адаптацію дітей до нових соціальних умов, допоможе їм адекватно сприймати себе та інших дітей, опанувати конструктивні форми поведінки й основи комунікабельності.

Гра «А мене звати…»

Мета: розвиток бажання познайомитися; навчання ввічливо звертатися одне до одного; розвиток відчуття єдності; причетності до групи.

Матеріали: квітка або м’яч.

Кожна дитина, стоячи у колі. Звертається (по черзі) до свого сусіда праворуч, передає йому квітку або м’яч. Називає своє ім’я і за бажанням трохи розповідає про себе.

Гра «Луна»

Мета: навчання запам’ятовування імен дітей групи; розвиток єдності, задоволення від перебування в центрі уваги.

Діти сидять у колі на килимі. Дитина, яка сидить праворуч від психолога. Промовляє своє ім’я і плескає у долоні: «Ва - ня». А діти всієї групи повторюють за нею це ім’я, як луна. Отож, ім’я кожної дитини повторюватиметься кілька разів.

Гра «Равлик»

Мета: продовження знайомства дітей одне з одним; розвиток уваги, пам’яті, вміння відповідати на сигнал.

Діти довільно рухаються по кімнаті. А на сигнал «Равлик!» присідають, називаючи по черзі своє ім’я, і набирають пози равлика.

Гра «Велике дерево»

Мета: навчання відчуття того, що разом, у гурті, краще і гратися, і вчитися. І працювати. І відпочивати; розвиток позитивної мотивації до відвідування дошкільного закладу.

Діти стоять у колі, взявшись за руки, утворюють велике, сильне дерево. Прислухаються, як шелестять його листочки, коли дме вітер (діти разом розгойдуються).Відчувають, як воно живе, дихає (дихають разом: крок уперед – вдих, піднімають руки; крок назад – видих, опускають руки).

Робимо висновок: «Коли ми разом – нас багато, і ми велике, міцне дерево».

Гра «Потяг»

Мета: закріплення вміння знайомитися; розвиток слухового сприйняття, координації рухів; сприяння нейтралізації негативної емоційної енергії та агресивної поведінки.

Психолог. зараз ми з вами зробимо потяг. Спочатку я буду локомотивом, коли їхатиму по колу, то плескатиму в долоні й промовлятиму своє ім’я : «Ма – ри – на».

Я зробила коло, а тепер на моє місце хай стане хтось із вас, а я стану, як і ви, вагончиком – причеплюся до локомотива. Тепер він поїде, а ми всі разом промовлятимемо його ім’я: «Дмит-ри-ку…». Рушаймо!.

І так, доки всі діти по черзі не будуть «локомотивом» і не візьмуть участь у грі.

Гра «Морський банан»

Мета: розвиток відчуття єдності, згуртованості; формування навичок самоконтролю та комунікабельності.

Грають групами по п’ятеро дітей, сидячи на лаві. Психолог перед початком гри пояснює. Що морський банан – це гумовий човен, формою дещо схожий на банан. Пропонує дітям уявити, що вони катаються на морському банані: для цього мають міцно тримати одне одного за лікті, щоб не розірвався ланцюжок, і ніхто не впав у воду.
Категорія: Адаптація дітей до ДНЗ | Додав: Irina5711
Переглядів: 28 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі та скачувати матеріал можуть лише зареєстровані користувачі.
Посилання з категорій: «Методична література», «Планування. Розробки» та «Дидактичний матеріал» доступно(видно) тільки користувачам, що додали на сайт не менше трьох матеріалів.
[ Реєстрація | Вхід ]
Міні-профіль
Гость


Група:
Гости
Час:18:02


Підписка на email:
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений

Сповіщення про оновлення

Пошук

Жителі будинку

З Днем народження!
Изображение - savepic.su — сервис хранения изображений
Вітаємо ТУТ

КОНКУРС САЙТІВ

Рейтинг дошкільних закладів

Життя сайту

Міні - чат


500

Коментарі

Друзі сайту
  • Мій блог
  • Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
  • Відділ освіти Миргородської райдержадміністрації
  • Трудолюбівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів
  • Український центр оцінювання якості освіти
  • Сайт учителя початкових класів Черепатової Таміли Миколаївни
  • ШКОЛЬНЫЙ ДВОРИК Лидии Рудаковой

  • КНОПОЧКА